Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Ramadan 2011 | Jadi Kakak Mithali

Assalammualaikum *___*,

Hari nie dah masuk 4 ramadan lah. Cepat je masa berlalu kan. Tahun nie YY jadi kakak yg paling baik kot. Mana tak nyer, ken bangun sahur memasak untuk adik terchenta. Padahal kalau ikut sejarah, YY bukan nyer jenis manusia yang bangun sahur. Maklum lah, kalau sahur kan biasa nyer perut YY nie cepat lapar lah. So, langkah berjaga-jaga, baik x yah sahur.

Tahun nie,, seperti biasa tinggal YY dengan adik lelaki yang bongsu ja. Jadi perjanjian seperti tahun lepas YY x yah buat apa2 untuk berbuka sebab masa buka memang sengsorang. Adik x balik keje lagi. Jadi YY kena masak tuk adik bersahur ja. Biasa nyer YY akan masak sebelum tido, jadi pandai2 lah adik nak makan sahur nanti. Tapi tahun nie, adik leh request nak masakan panas2. Ada ke , adik suh YY bangun pagi tue baru masak. Hadoii !!!! kena bangun awal lah nie. YY sebagai kakak mithali lah konon masak kan jugak lah.

sup tulang untuk sahur ,.. siaaaaaap


Sekarang YY tgh buat sup tulang. Request dari adik jugak. Nak buat menu sahur. Macam x cayer jer tahun nie YY siap bangun masak dan bersahur sekali. Sangat ajaib kan. Sudah lama rasa nyer x mengamal kan sessi bersahur.



* korunk bangun sahur x???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah