Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Badminton???? ::

Salam uolssss,... this eek sabtu ahad kita lepak kajang. Lama sudah x balik, jenguk ibu,....g pun xde apa2 aktiviti bersama teman2,... so, jumaat lepas checkup di PPUKM, kita berdezup ke Kajang,... sampai jer ibu ngan angah xde umah, jd kita buat aktiviti tido arrr,...

Ada citer menarik tau, tentang instinct ibu dan anak,.. kita kan teringin sangat nak makan rendang ayam tua yg ibu masak,... siap singgah tesco tue nak beli ayam arr, tapi xde harapan,.. ngak d jual....dgn hampa nyer kita terus arr menuju ke rumah,.... owwhh !!!! bila ke dapur, kita lihat ada sekuali besar rendang ayam yg di idamkan,... ngupernyer ibu dah masak pun,... pdahal kita x bgtau pun yg kita teringin nak makan,...sgt best tau,... x sanaka, terasa tapi ibu dah masak pun,.. hihihihi !!!!!






Jadi, tadi kan kita g jogging & main badminton ngan ibu & angah,... Fuhh !!! penat seh, dah lama x buat aktiviti senam nie,... tapi bila balik lengan sakit2, maklum aaarrr lama x excersice,.....nak angkat gayung pun menjerit,... hahahaha !!! ngade jer lebih kan,.. ahaaakssss.

Balik dari main badminton,.. singgah mamak nak bfst, belasah tosei dengan milo ais,... nyum4, camno nak diet, baru senam sikit dah blasah macam2,.. hahahaha!!! then terus menuju ke econsave, nak beli brg yg dah usha lama,.... akhirnyer, selesai aktiviti pagi ahad,... ptg mau tido, ngantokss arrr...x cukup tido sebab Blog Walking,.. hheheehhehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah