Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Sunsilk impian setiap wanita Hijabista


Assalammualaikum,

Hai korang, hai hijabista sekalian. Nak tanya korang guna syampu apa eh ?? Nie nak habaq mai , jenama Sunsilk Syampu pilihan untuk smua Hijabista. Sunsilk Lively & Fresh amat bersesuai bagi kita yang bertudung dan sentiasa tertutup kepala dari cahaya dan persekitaran dalam masa yang lama.




Kekadang tue boleh buat kepala rasa tak selesa. So, Sunsilk Lively & Fresh adalah jawapan nya. Diperkaya dengan Vitamin Kompleks Sitrus dapat membantu menjegah kegatalan kulit kepala dan bau untuk sensasi segar berpanjangan . Memang berkesan di kulit kepala kita yang berhijab. Dan, sekarang Sunsilk tengah buat contest tau. Kira kalau korang berhijab dan menggunakan Sunsilk Lively & fresh, di tambah mempunyai keyakinan yang tinggi, boleh sangat kalau korang nak join.


Peraduan nie di beri nama SUNSILK LIVELY CLEAN & FRESH HIJABKU GAYAKU yang akan berakhir pada 31 Julai 2013 . Bukan setakat menjadi peragawati Hijabista , korang yang beridea kreatif boleh juga menjadi pereka fesyen. Kira boleh pilih mana yang korang minat nak join lah kan. Nak jadi model ke, nak jadi pereka fesyen. Pilihan di tangan korang.


Cara – cara nak menyertai Sunsilk Lively Clean & Fresh Hijabku Gayaku ::


sunsilk 1

LIKE FB SUNSILK < SINI >


sunsilk 3

Bila dah LIKE akan keluar MENU utama camginie. So korang boleh KLIK di SERTAI SEKARANG.




sunsilk 2

KLIK plak kat KEJAR IMPIAN MU SEKARANG






sunsilk 4

So, boleh arr korang buat antara nak jadi pereka fesyen atau nak jadi Peragawati Hijabista. Apa lagi Klik lah di SERTAI SEKARANG.





Macam YY yang x berapa nak kreatif atau memang tak kreatif langsung sebenarnya. Jadi , better lah YY pilih jadi peragawati. Opss !! layak kah YY yang domok nie menjadi model. Muhahhaha, itu lah penting nya keyakinan diri. Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan kan. Kalau x cuba, mana nak tau yang kita layak ke tidok. Kalau dah rezeki x kemana lah.





sunsilk 5




Muat naik 2 keping gambar korang. Satu gambar penuh dan satu lagi gambar separuh . Tapi syarat nya korang kena lah bergambar dengan Sunsilk Lively Clean & Fresh. Gambar bergaya dengan tema London , Paris dan New York. Eh !! korang jangan lupa simpan resit tau , mana tau kot terpilih jadi 50 peserta yang berjaya ke peringkat seterusnya. Resit bukti pembelian Sunsilk tue penting tau.




sunsilk 6

Isi butir – butir peribadi korang, dan Hantar Penyertaan.




Tadaaaa, korang telah selangkah untuk menjadi peragawati Hijabista. Mana tau kan, Tuah ayam nampak di kaki. Tuah manusia siapa yang tau.





Hadiah ???






10 Peragawati dan 10 pereka Fesyen akan berpeluang beraksi di Islamic Fashion Festival! Wowww, catwalk uolsss. Tak sia – sia kalau korang cuba masuk , boleh jadi model catwalk gitue. Kalau peraka Fesyen, masa nie lah bakat korang akan leboh teserlah.




IMG_9287

Ada gaya model tak ??




YY pun macam nak masuk jugak lah. Agak-agak gaya hijibista camne yang YY nak gaya kan eh ?? Maklumlah, YY nie keyakinan diri tue x ler tinggi mana kan. Tapi boleh jer kalau nak mencuba. Kata kalau dah rezeki mana nak tau.




Jom Korang sertai Peraduan Sunsilk Lively Clean & Fresh Hijabku Gayaku .










P/S : Sunsilk sesuai sangat untuk Hijabista

#SunsilkCnF



6 comments:

  1. salam..

    haha.. akk mmg peminat sunsilk

    tp akk ni status mak2 org.. tak ngam kot jd peragawati ;)

    ReplyDelete
  2. Gudluck YY..
    Gaya model ada dh tu..
    Model rock hijabista

    ReplyDelete
  3. @Ummi Hannie : Boleh jer kak, mana tau rezeki.

    ReplyDelete
  4. @shark : Model rock eh,.. alamak payah arr nak menang camginie,... Ekekekkeke.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah