Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

LIVE LIFE LARGER LG’s | 84 Inch TV jadi rebutan Bloggers


Assalammualaikum,

Weee ~~ nak habaq nie. Alaah , dengar lah apa yang YY nak story mory nie. Ok3, nak bagi tau betapa excited nya YY sebab berpeluang ke LIVE LIFE LARGER LG’s Bloggers Event di The Curve dekat The Piazza pada 8 June 2013 niee . Woww super excited tau sebab dapat ghatering dengan para Blogger dan melihat sendiri produk LG yang terbaru. Comfirm meriah nie kalau semua dah ketemu. Maklum lah memasing sibuk, time ada event camginie jer lah baru dapat jumpa pun.


IMG_2270
Salah sati Event yang YY hadirkan diri bersama Geng Bloggers.


Event nie akan ada pelbagai acara menarik dan permainan untuk semua bloggers dan dah tentulah ada hadiah terbaik dan best dari LG . Dan the best part is Blogger berpeluang menang hadiah besor lagi ke baabooom dengan satu contest yang LG akan anjurkan itu Blogpost terbaik untuk para blogger. Nampaaak. betapa syiokkk nyer. Hadiah nya adalah TV84 inch . Giler besar kan, boleh buat panggung kat rumah uolsss.



Headline


TV 84 inch dari LG ini adalah satu lagi produk terbaik dari LG. Ciri – ciri yang canggih seperti 8 Juta pixels pada setiap bingkai dan empat kali resolusi ( 3840 x 2160 ) panel TV Full HD . Ciri tambahan Resolusi Upscaler Plus membolehkan imej dari sumber luar seperti cakera keras , peranti mudah alih dan pengguna yang menggunakan laman web adalah lebih sempurna. Turut dilengkapi dengan teknologi CINEMA 3D dan 2.2 Speaker System. Ce bayang kan TV 84 inch bersamaan dengan 4 kali TV 42 inch yang menjanjikan keelesaan dan kepuasan korang kat rumah.


Nak lebih detail lagi, korang boleh terjah di LG LIFE's GOOD  .


lg-84-inch-udtv.jpg



So, korang pun kalau nak merasakan kemeriahan acara LG Roadshow nie, boleh jugak ke The Curve ( The Piazza ) dari 7-9 June 2013, 10am hingga 10pm. Jom lihat sendiri TV yang besor gedabak nie di depan mata korang. Untung- untung kita boleh ketemu nanti.




P/S : TV YY memang dah lama rosak, adakah ??




7 comments:

  1. Assalamualaikum yana. alamakkk pagi sampai malam. adehhh acaner nak pergi ni... hikhik.. tu tanda mohon beli baru ;p

    ReplyDelete
  2. besar tu tvnye..boleh nampak bulu2 hidung..hehe

    ReplyDelete
  3. Besar kan tv nih.. kalau dapat satu kan best.. hehehe ;)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum yana...wow besonya tv seronoknya kalau dpt freekan...:)

    ReplyDelete
  5. besar tv ni. kalau letak kat ruang tamu. semua almari kena alihkan. dinding penuh

    ReplyDelete
  6. Hahaha... Ini nak masuk dalam TV besarnya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah