Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Fast Furious 6 , Makan dan Shopping

Assalammualaikum,

Happy Holiday Korang, hari nie korang buat apa jerk. Kan cuti Wesak Day. YY hari nie berdating pi menonton Fast Furious 6 again , padahal semalam baru jer tengok dengan Geng Blogger. Terima Kasih pada Adverlets yang sponsor tiket. Terima Kasih jua pada Bro Framestone yang mengajak YY memeriahkan suasana. 



Diantara Blogger yang Hadir tayangan Fast Furious 6 tajaan Adverlets





Camwhore Wajib.






Keek pun Wajib. - Follow Keek YY yaa





Disebabkan ke best san , eh ada ke ayat tue. Muhahahaha. Di sebabkan Fast Furious 6 nie best gilerr, so bila ada yang mengajak YY menonton lagi, harus lah sudi kan. Citer best kot. Apa adahal tengok lagi.



Sebelum tengok wayang tadi, YY mengidam nak makan Ayam Penyet Wong Solo Again. Again ??? haruslah again sebab YY memang kerap pun makan kat Wong Solo cawangan Ampang niee. Memang favourite. Sedap bab sambal yang pedas, nasi yang lembut dan ayam yang rangup. Aduhh !!! duk naip nie pun dah terbayang lagi kesedapan nyaa.




Tengok wayang kat MBO Galaxy Ampang, dari situ ke Wangsa Walk, Lepas tue ke KL Festival , Lepas tue Ke Pertama Kompleks, tahu apa kes pergi banyak tempat tuee, sebab nya misi ‘dia’ mencari belt . Hurrm, sekali sekala bila ‘dia’ shopping boleh tahan jugak, payah nak dapat yang berkenan kat hati. Tue yang habis semua tempat nak pi. Tapi ok lah, x sia-sia sebab benda yang di cari dapat dibeli.


Bila dah dari siang sampai ke malam, haruslah lapar kan. So, mari kita makan lagi. Kali nie kat HR Steak House. Salah satu tempat makan yang YY suka terjah jugak. Menu Western yang pelbagai dan harga yang berpatutan. Bak kata orang “harga student” . Kali nie pi, tempat nya dah berlaku sedikit perubahan. Lebih teratur dan kemas, cahaya pun dah tak malap sangat seperti sebelum nie. Good Job HR Steak House.


Bila dab sampai umah baru rasa kepenatan. Sampai terlelap jap YY depan lappy nie haa. Terjaga terus rasa nak menaip. Ok lah, sekian bebelan hari nie.




P/S : Sape kata lelaki tak pandai shopping.




7 comments:

  1. Taktahan tgk muka bro framestone nuh -_-

    ReplyDelete
  2. wah 2 kali gitewww nonton.... he he he...ayam penyet tu nampak sedap...tapi malangnya sekarang ni alah nasik...

    ReplyDelete
  3. Bestnya outing dengan rakan blogger. Gambar makanan tu nampak menyelerakan

    ReplyDelete
  4. Bestnya outing dengan rakan blogger. Gambar makanan tu nampak menyelerakan

    ReplyDelete
  5. Wowwww.. having fun... nice...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum yana...wah seronoknya sampai 2 kali pi tengok...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah