Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

3 Tahun Berlalu ~



Assalammualaikum,




Tarikh 28 Mei 2013 menjadi tarikh keramat buat adik YY , Anis Yassin. 3 tahun lalu 2010 tarikh ini lah menukar status nyer menjadi Isteri kepada Nazri Mispan. Kalau nak tunggu kakak nya along ngan angah kawin, memang ntah bila lah. So, diorang kawan pun dah lama, jadi mari kita kawin kan.





Cuma agak terkilan sebab arwah ayah memang tak dapat nak tgk anak nyer ke jinjang pelamin. Sebab Masa arwah ayah meninggal tahun 2008 memang semua single mingle lagi. Dan adik pun belum plan nak kawin pung masa tuee. Rinduuuu arwah ayah , Al-Fatihah.



Selepas 2 tahun kawin, di kurniakan seorang bayi comel lelaki bernama Muhammad Nabil Zaim, tapi Allah lebih sayangkan dia. Hanya sempat di pinjam kan selama 77 hari . Tabahnya adik YY menghadapi ujian Allah ini.



Al-Fatihah Buat arwah Nabil Zaim


Entri ini dedikasi buat Anis Yassin dan Nazri Mispan, Moga perkahwinan korang berkekalan hingga ke Jannah. Tabah lah menghadapi ujian Allah, semua yang berlaku pasti ada hikmah nyaa. Sayang korang ketat - ketat .



Sehari lepas adik YY bernikah 3 tahun lalu YY turut bertukar status. Mungkin ada yang tak tahu kot YY memegang status tunangan orang selama 3 tahun nie. Tapi apa kan daya, jodoh tak panjang. YY meminta untuk membawa haluan masing - masing . Mungkin kami di takdir kan menjadi tunang sahaja, bukan sebagai pasangan suami isteri. YY doakan kamu mendapat jodoh yang baik, dan terima kasih kerana pernah menjadi tunangan kita. Percaya lah, Kita minta putus tiada pengaruh sesiapa tapi anggap lah kita takde jodoh. Harap kamu boleh berubah menjadi orang yang lebih bertanggungjawab. Walaupun kamu tak leh terima keputusan kita nie, tapi percayalah ini untuk kebaikan kita bersama. Sayangi lah keluarga kamu.




P/S : 3 tahun berlalu, banyak pahit manis nyaa.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah