Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Menjelang Hari Raya Menggamit Kenangan

Assalammualaikum,

Wee ~~ sape pengguna Celcom, ce angkat tangan. Waaaaah,ramai nyer pengguna tegar Celcom ( clap3x ). Celcom Axiata Sdn Bhd adalah pembekal telekomunasi yang pertama dan utama di negara ini. Baru - baru nie satu projek eksklusif diantara Celcom dan Dato' Dj Dave dengan memperkenalkan satu lagu Hit Klasik "Menjelang Hari Raya" . Lagu yang pernah di rakamkan oleh Dato' Dj Dave pada tahun 1979. YY belum lahir uolsss, yang kini diberi nafas baru dalam bentuk yang lebih rancak. 

Korang kalau dengar lagu Menjelang Hari Raya nie, comfirm2 korang akan nyanyi sama kan. Lagu nostalgia tue, tambahan kalau lagu-lagu lama raya nie memang lekat di hati. Betul tak? Kenangan yang paling mengusik jiwa YY ialah sesambil dengar lagu raya, YY sibuk lah nak tukar langsir rumah, yang ibu sibuk masak kat dapur. Adik YY tukang buat biskut raya sebab dia memang minat tang masak-masak nie. Haaa, bila lagu raya yang best jer seperti Menjelang Hari Raya nie, haruslah semua terpekik menjerit-jerit nyanyi. Seronok sangat. Mood raya, akan bertambah bila kita dengar lagu raya kan. Sokong tak??

D.J. Dave (3 dari kiri) dan Afizulazha Abdullah, Chief Operations, Advanced Data for Celcom Axiata Berhad (3 dari kanan) meraikan perlancaran esklusif lagu Menjelang Hari Raya remix bersama dengan team The Cube.



DJ Dave (kiri) indulges in an impromptu performance of the Menjelang Hari Raya song while Afizulazha Abdullah, Chief Operations, Advanced Data for Celcom Axiata Berhad (2 dari kanan) listens on The Cube.



Korang yang pelanggan Celcom tue, boleh ler menerjah ke MusicCube dan Call me Tones untuk melanggan atau memuat turun . Ini semua untuk menambahkan lagi keceriaan korang di hari raya kali ini.




KLIK SINI kalau Korang nak dengar "Menjelang Hari Raya" versi Remix



Kalau korang berminat nak download, Boleh terjah http://www.thecube.my/mdp/promo_syawal.jsp


Semoga Syawal kali ini mmbuat korang semua rasa lebih gembira bila dapat dengar lagu raya kegemaran di telefon bimbit korang. Selamat Hari Raya Aidilfitri uolsss. :)















2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah