Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Burger Bakar Kaw Kaw Seksyen 2 Wangsa Maju

Assalammualaikum,

Wee~~ Dah hampir 3 minggu kita berpuasa. Camne dengan korang nyer persiapan raya. Mesti dah siap semua kan. Maklumlah, raya setahun sekali, tue yang sakan nak melaram kan. Sebenarnya saje nak citer yang YY dah 2 kali menerjah ke Burger Bakar Kaw kaw kat Seksyen 2 Wangsa Maju. Asik tengok orang makan burger bakaq sampai terliuq, apa lagik ajak lah En. Tunang pi terjah. Padahal dari rumah ada dalam 10minit jer kot. Cuma macam lah sibuk sangat sampai nak tunggu bulan posa baru pi. Alah, kebetulan bulan posa macam tak ramai orang, takde lah sampai beratur 3 jam kan. Meh layan gambar burger yang YY nikmati.

Kalau makan banyk, jimat beli set nie kan.

Burger pilihan YY buat kali ke dua - Yummeeeeh.

Sistem kat Burger Bakar Kaw Kaw nie, memula order dan amik no giliran. So, nanti bila dah siap diorg akan panggil no korang. YY masa memula datang dapat no 267. Tapi tak sampai setengah jam pun burger siap. Fuhh !! nasib baik tak lama menunggu. Service puas hati lah, Tak tau ler sebab bulan posa memang tak ramai orang kot. Semua kenyang makan nasi kan.

No Giliran

Amik order dulu, pilihan mengikut tekak korang.

Burger sedang di sediakan.

Burger pilihan YY buat pertama kali try Burger Bakar Kaw Kaw




Alamat 
Burger Bakar Kaw Kaw, Seksyen 2 Wangsa Maju
Berhampiran Putra LRT Wangsa Maju,
Berdepan dengan TBUN Cyber Cafe'

Contact Person : Mohd Faizul - 0173250244 / 0102400477
                         Nini Haznita - 0126276547 / 0123487991






P/S : Selera lain macam ramadan kali nie.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah