Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Berbuka Bersama Blogger di Shogun Saisaki | Japanese Buffet

Assalammualaikum,

Hai uols, saje nak tepek citer berbuka puasa bersama kawan blogger di Shogun Sunway Piramid. Shogun adalah sebuah restoran Makanan Jepun yang disediakan secara Buffet. Jangan korang ingat ada makanan Jepun jer, rendang , kuih muih pun ada jugak tau. Kira ada pelbagai jenis menu. Korang pasti rasa berbaloi- baloi tau. Sedap dan puas hati. Meh layan gambor dulu.

Filem101Seram Sejuk


Filem018Seram SejukFilem020Seram Sejuk


Blogger yang bersama YY di aktiviti berbuka ini adalah BroFramestone dan PenMerah.Com . Memasing memang kaki makan, jadi kira tak rugi lah klau makan stail buffet camnie. Semua benda nak di cuba. Tang seafood tue yang memang tak menahan hati betul. Maklum lah, YY nie memang minat seafood. Blasah ketam tak henggat donia terus.



Filem012Seram SejukFilem013Seram Sejuk
Ini ajer gambor makanan yang YY snap picture.


Filem009Seram Sejuk
YY dan Anne sebelum berbuka


Filem017Seram Sejuk
BroFramestone tersandar kenyang

Filem103Seram SejukFilem108Seram SejukFilem109Seram SejukFilem107Seram Sejuk
Dah macam rancangan Jalan-Jalan cari Makan




Hokey, kalau korang rasa nak mencuba boleh lah terjah Shogun Sunway Piramid nie yaa. YY tak pasti lah kalau Shogun nie ada Cawangan kat tempat lain. Harga lebih kurang RM69.80++. Kira puas hati hingga menjilat jari uolss. tapi harus diingatkan, kat sini tak leh bazir makanan tau. Kalau tak habis makan, 100Gram diorang akan Charge RM20.00. Cara nie boleh buat kita tak mengikut nafsu nak amik bebanyak, kang tak bermakan. Yer taak??



Shogun Saisaki Outlet

Shogun @ SOHO Solaris - Tel : 03-62051111
Shogun @ One Utama -  Tel : 03-77263770
Shogun @ Sunway Piramid - Tel : 03-56221831
Shogun @ Fahrenheit88 - Tel : 03-214873333
Saisaki @ Wisma UOA II - Tel : 03-21663728




P/S : Bulan posa tahun nie banyak berbuka diluar.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah