Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Kad Raya Pertama tahun 2012 :P

Assalammualaikum,

Hurm, tak sangka betul YY. Dapat jugak kad raya pertama tuk tahun nie. Dari seseorang yang YY kenal melalui dunia Blogging. YY memang seronok berblog sekarang sebab dapat ramai kawan baru, pengalaman baru dan juga boleh menjana pendapatan. Walaupun tak sebanyak otai - otai blogger kan, tapi cukup lah buat menampung hajat untuk memiliki barang idaman kan. 

So nak tengok tak kad raya comel yang YY dapat hari nie. Meh sini standby mata korang besar-besar.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Comel kan , kad raya Mickey Mouse



Yeaaah, kad dari Lutfi Syafiq . Siap bagi name card lagi uolsss. Terima Kasih yer adik Lutfi, Ingat jugak kat ahkak kamu nie. Tapi, macam tak sempat nak balas jaa. Sebab hari nie last kan Pos Malaysia buat penghantaran Kad Raya. Insya'allah, kita tunggu tahun depan pulak yaa. Harap di panjangkan umur untuk bertemu ramadan akan datang. Apa kata akak balas kat sini jerrr.






SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN BUAT ADIK LUTFI SYAFIQ.


muka Lutfi Syafiq nie iras2 pelakon uolsss, ce teka iras sape ??

*kidnap pict dr FB Lutfi :))






P/S : Sejak ada FB / HP, kurang dah orang nak hantar kad raya.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah