Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

:: Timbang Berat Blog ::

Selamat pagi semuaaa,... tgk tajuk, cam 'sesuatu' jer kan,.... smlm kan, kita BW, then semak2 kan diri kat Sahabat Blggoer group,... then kita prasan 1 topic nie, pasal berat blog,... ingatkan org jerk ada berat, nguper nyer blog pun ada keberatan,... so, pagi2 nie kita pun cuba try test tgk berat blog sendirik,.. aii yo yo,.. berat arr,... sbb dari info yg kita dapat, its better kalau berat kita bawah dari 100k.... tapi td bila check kat WEBSITE SPEED TEST ,... blog kita berat arrr,...


Jadikk,.. dengan rasa rendah diri nyer, kita pun meremove apa2 yg x patut dalam blog kita nie,.... kita nie bukan pandai sangat nak mengekjas,.. padahal dah dekat 4 tahun gak berblog nie,.... masih lagi merangkak2,... kita berblog pun sekadar suka2, sajer buat tempat luahan perasaan,... dan baru jer tau yg blog nie boleh buat duit rupa nyer,... xper lah,klu bab uwang tue bonus ja,.... yang penting kat sini kita boleh luah dan jugak dapat kawan baru dikalangan bloggers,... !!!

Punyer lah x pandai,.. sampai header pun kita x reti nak buat,... hurmmm !!!, usaha tangga kejayaan,... Berusaha untuk semangat kan diri berblog,... tapi bila xde lappy sendirikkk nie kan,.. kadang mood terbantut sebab nak kena hupdate kat opis,...dah ler pc opis nie 2 jerk, berebut 8 orang nak guna,... ahaaaiiii !!!!





4 comments:

  1. 100kb tu page size.. tapi kene tgk gak bpe masa yang die perlukan untuk loading.. selalunya klu page load kurang dari 1 saat.. ok la tu..

    nota kaki: nape tak buh result dari iwebtool tu? hehe..

    ReplyDelete
  2. owh,.. camtue yer,.. mmg kurang dari 1 saat,..

    mmg nak buh , tapi x reti lah, boleh ajar x???

    ReplyDelete
  3. leh timbang yer.. nnti leh tgk blog sy berat tak.. kalau berat bgtaw yer... huhuh

    jejak dari SB.. hihihi Terime kasih atas info di Comment SB...

    ReplyDelete
  4. ta pnh wt..nk try lah hehe singgah sini ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah