Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

~ Skop Keje Baru ~

Hari nie 01/07/2010,... kita telah ditukarkan ke skop keje yg baru,... rasa sgt best sebab dah dekat setahun gak ngadap keje yg sama jerk,....

Sebenarnyer nie bukan kali pertama tukar skop keje,.... sejak kita masuk kat bahagian nie,... kita dh buat 4 skop keje dalam masa 2tahun,... nie semua gara2 orang lama lagi 2 ke 3 tahun jer nak pencen,.... jadi kita yg nak pencen lagi bertahun2 nie,.... kena lah blajar dengan cepat,.... so xder lah nanti bila org lama pencen,... yg tinggl x ler terkial2,... x faham keje,.... sebab tue semua org kna blajar semua keje,... senang nanti klu ada apa2,.. blh jugak membantu apa yg patut kan,...

Walaupun buat keje baru,... tp x ler lari sgt dr keje yg kita pernah buat sebelum nie,... Hope kita x nyusahkan cikgu yg mengajar ler,.. hehehhehe,.. maklum ler,kekadang kita nie blurrr,... dah tue suka sgt nak bertanya banyak,...sambil tue suka menjawab,....

*sowi ler awal2 abg loh ( the only chinese in my office ).... saya nie mmg camginieee,... ahakssssssssssss
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah