Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

~ Kisah Reunion 1 ~

Reunion atau pertemuan semula,....hmmm,.. gara2 fb,.. bila dah jumpa balik kengkawan lama,... sure akan timbul perkataan Reunion,... so untuk tahun nieee,... 1-st reunion yang kita hadirkan diri ,.. Reunion ex-SMPT batch 1998,.... Reunion nie telah di uruskan oleh Amy,... tempat mestilah yg meninggalkan kenangan,.. McD tawakal,... Maklum arrr,.. McD nie ler tempat bebudak SMPT lepak n buat study group,.. Dulu McD nie biasa2 jerk,.. tp skg dah ada wifi,... siap leh tgk tb lagi,.. terutama nyer kalau ada perlawanan bola,...!!!!

Semua Yang Hadir,..!!!


Souvenier & Makanan


Kak Abby uruskan pendaftaran dan No Cabutan bertuah

Reunion nie diadakan pada bulan Februari hari tueee,... ramai jugak ler yg dtg,... x kira ler dr kelas dan jurusan mana,.. yer lah selepas 12 tahun baru jumpa balik,.. mcm2 kerenah ler,.... nak pecah McD dibuat nyer dengan keriuhan suara2 perempuan yg ada dah jd mak orang,.. dan ada jugak yg masih single,... anak dah sekolah pun ada gak,... huh!!!,.. x cayer tul,.. klu igt2 zaman sekolah,... ramai gak yg x disangka leh kawin awal,.... ahakksss,.. tue ler nama nyer jodoh kan,...!!!...ada jugak yg sanggup dtg kl,... dr johor ada,.. dari pahang ada,.. ramai yg merantau sebab keje atau ikut hubby,... tapi kawan2 nyer pasal,.. jauh pun tetap datang,..!!!







Setiap orang dikenakan bayaran RM20,... dan tidak digalakkan membawa pasangan,... maklum ler,.. nama pun 1-st Reunion,.. jd elok tuan badan jer dtg dulu,.. next time baru plan yg family2 nyer reunion,.... tp ada gak yg bawak hubby,.. tp kira ok ler,. kalau hubby nyer x kisah,....

Bayaran merangkumi makanan, setiap org dapat set Mc Chicken,... then siap ade door gift,... yg paling penting, cabutan bertuah,... dan mmg semua bertuah,.. hahahhaha,..!!!!

Acara dimulakan dengan Kak Abby jd Pengerusi Majlis,... then sessi makan2,.. sambil borak2,.. past tue Kak abby buat sessi mengenang dan sedekah kan Al-Fatihah pada kengkawan yg telah pergi x kembali,... ada yg sebab sakit ada jugak sebab kemalangan,....Kemudian semua kena kenalkan diri dan citer serba sedikit pasal diri,.. kalau dah 12thn x jumpa,.. ada yg dah lupa nama ( kalau dulu kelas x sama, nama pun x tau ),.. dan nak gak tau apa perkembangan semasa kan,....



Aturcara dari kul 12tgh - 2ptg ( sebab past tue ada org lain booking tempat tue ),... tp lepas tue siap kita n yg lain sambung lepak sampai kul 5ptg,... maklum arrr,... citer 12 tahun ,... mmg ler panjang , x abis2,....

Souvenier yg Cantik,..!!!

Balik dr McD,... kita ngan Andak Zarinah ( adik-bradik PRS ),.. sambung lg lepak kat Wangsa Walk sampai kul 10mlm,.... huhuuu,.. giler kentang arrr,... mmg seharian borak2,.. borak2,... x habis2,.. dah kita nie kan suka cakap,... jd bila dh jumpa kawan lama yg 1 kepala,... comfirm arrrr,... mulut dah mcm bertih,.. hehehhehe,..!!!!

Kita kawan ngan Andak dah lebih 20tahun,.. kitaorg kawan dari sek. rendah, sambung sek menengah puteri ttwangsa,... tue yg rapat gilerrr,... kita masuk sekolah teknik,.. dia pun masuk teknik gak ,.... then sesama sambung blajar kat poli,.. cuma dia poli jb,.... lepas tue baru kitaorg terputus hubungan,.. x tau mana silap nyerrr,... padahal masa sekolah siap kirim2 surat lagi ( dulu mana ada hset )....

Tup2,.. bila jumpa balik,.. rupanyer Andak dah kawin,... tp kitaorg lambat jumpa balik,.. jd x dpt ler kita memeriahkan majlis kawin Andak,... xper,.. xper,.. skg dh jumpa, hope x putus dah,.. Kita Doakan ANdak Bahagia dgn Kehidupan BerumahTangga,......Luv u ANdak,..!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah