Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Voucher Daily Fresh sempena Promosi Ramadan


Assalammualaikum,


Korang nak sesuatu yang menyegarkan ketika berbuka tak ? Haa , nie YY nak bagi cadangan kat korang supaya berbukadengan menu di Daily Fresh . Ada pelbagai pilihan makanan sejuk dan ringan untuk korang berbuka puasa .



CIMG2760



Daily Fresh mempunyai ladang jagung yang di tanam sendiri di Simpang Renggam dan Pontian Johor . Jadi , dah tentu lah jagung dari Daily Fresh adalah segar dari ladang . Menyediakan hidangan segera dan desert seperti Cup Corn , Wafito , Ice Kimo, Gelato Tempo dan Pop Corn di seluruh dunia .




CIMG2759



Daily Fresh ada 2 konsep iaitu Kiosk dan CafĂ©’ . Kira ada jugak lah Daily Fresh yang korang boleh lepak , chill dengan kengkawan selain dari korang tapau bawak balik makan kat rumah .



CIMG2754




Wafito.

Waffle , Filing , Topping sebab tue dikenali sebagai wafito . Wafito adalah Waffle yang disediakan dengan natural filings dan di tambah dengan high quality topping yang unik dan enak . Premiums Wafito adalah yang terbaru seperti Coco Deluxe , Pandan , Coffee dan Mocha . Di tambah plak dengan topping yang super sedap seperti Chicken Floss , Choc Deluxe ,  Pandan kaya , Japanese BBQ dan Nyonya kaya.



IMG_3626[1]

Chicken Floss , Choc Deluxe ,  Pandan kaya , Japanese BBQ dan Nyonya kaya.



IMG_3578[1]IMG_3580[1]IMG_3581[1]IMG_3583[1]

Harga Wafito

Wafito Classic – RM 3.30

Wafito Premium – RM 4.30

****************

Pilihan YY : Wafito Japanese BBQ




CIMG2773





Ice Kimo

Ice Kimo nie korang mesti dh bayang kan sesuatu yang sejuk kan . Nama pun Ice , rasa telan salji gituee . Ice Kimo adalah gabungan buah – buahan segar , natural flavoured ice dan Fruit toppings. Ice Kimo disediakan di dalam cup dengan hirisan halus ais yang sangat menyegarkan . Ice Kimo boleh di dapati dengan pelbagai rasa seperti Manggo , Soursoup , Strawberry , Pineapple , Honeydew , Mocha , Chocolate dan Vanilla .


CIMG2787

Manggo , Soursoup , Strawberry , Pineapple , Honeydew , Mocha , Chocolate dan Vanilla .




IMG_3598[1]

Harga Ice Kimo : RM 4.20 / per cup .

************

Pilihan YY : Perisa Honeydew & Manggo .





Cupcorn .

Daily Fresh Cupcorn adalah salah satu keunikan dan menjadi salah satu product yang sangat di sukai ramai . Jagung yang lemak manis dan penuh dengan nutrien . Jagung daily Fresh adalah sangat natural kerana tidak di campur perasa , pewarna dan penambah perisa juga bebas dari sebarang kimia sintetik .


Daily Fresh Cup Corn adalah 100% natural , healty , low in fat dan high in fibre. Satu Cup pun dah boleh buat korang rasa kenyang . Cupcorn Daily fresh disediakan dengan toppings yang sangat berbeza dan ada kelainan seperti Sweetened Milk , Freaky Garlic Cheese , Fury Chillie , Fnacy Mayo dan Original .



IMG_3621[1]

Sweetened Milk , Freaky Garlic Cheese , Fury Chillie , Fnacy Mayo dan Original .




CIMG2762


Harga Cupcorn

Original – RM 3.30

Add Flavours – RM 3.80

***********

Pilihan Cupcorn YY : Garlic Cheese




Gelato Tempo .

Gelato ice Cream Italian Style . Ini Super sedap punya . Sejuk jer kat tekak . Memang antara pilihan terbaik dan sedap yang YY suka di Daily Fresh . Bayangkan , bahan dari Itali dibawa ke Malaysia untuk korang rasa Ice Cream yang terbaik dan murah .



Terdapat 10 rasa yang boleh menjadi pilihan korang seperti Yogurt Original , Yogurt mango , Yogurt Strawberry , Dark Chocolate , Chocolate , Yogurt Melon , Strawberry , Mango , Green Tea dan Black Sesame . Buat pilihan dan rasakan itali di lidah dan tekak korang . Premium Gelato dengan tambahan susu dan tambahan bahan jugak boleh didapati .




IMG_3630[1]

Yogurt Original , Yogurt mango , Yogurt Strawberry , Dark Chocolate , Chocolate , Yogurt Melon , Strawberry , Mango , Green Tea dan Black Sesame .



IMG_3587[1]IMG_3588[1]


4 pilihan Yogurt dan 5 pilihan pelbagai rasa .


Harga Gelato Tempo : RM 5.90

****************

Pilihan YY : Semua perasa Yogurt dan Green Tea .




Popcorn

Ini adalah produk terbaru dari Daily Fresh. Korang pernah tak rasa popcorn dengan pelbagai rasa . YY first time try tau . Memang dah ada rasa yang buat YY jatuh cinta . Di Pakej dalam bekas yang sangat sesuai dan kedap udara . Di sediakan dengan bahan asli tanpa MSG dan bahan perasa . Terdapat 5 rasa iaitu Caramel , Spicy Curry , Seaweed , Black Sesame dan Honey Dew .



IMG_3608[1]



IMG_3590[1]

Caramel , Spicy Curry , Seaweed , Black Sesame dan Honey Dew .



IMG_3591[1]IMG_3592[1]
Honey Dew               &                Spicy Curry

IMG_3593[1]
Seaweed

IMG_3594[1]IMG_3595[1]

Caramel                    &               Black Sesame



Harga Popcorn Daily Fresh :

Spicy Curry

Seaweed

Black Sesame

Honey Dew

RM 6.90

kecuali 

Caramel – RM 7.90

**************

Pilihan YY : Popcorn Seaweed






So , apa tunggu lagi . Jom lah ke Daily Fresh berhampiran korang . Ada promosi sempena raya tau . Kira lebih jimat sepanjang ramadan .




Daily Fresh Hari Raya Combo Pack Promotion

- Promosi bermula 27 June 2014 hingga 4 Ogos 2014

- Beli 1 big tub Daily Fresh Flavoured Popcorn + 1 big tub of ANY flavour Daily Fresh popcorn korang akan dapat 1 Daily Fresh Hari Raya Paper Bag + 1 pack Sampul Raya Daily Fresh ( 5 pieces )

- Pilihan Daily Fresh Flavour Popcorn adalah Caramel , Spicy Curry , Seaweed , Black Sesame dan Honey Dew




Daily Fresh Gelato Tempo Ramadan Promotion

- Promosi dari 27 Jun 2014 – 4 Ogos 2014.

- Beli sebarang perisa Gelato Tempo dengan hanya RM 4.90 dapat FREE toppings .
Raya Pop Corn Gelato Display Board 1



Eh , dengan baik hati nya YY nak bagi Voucher untuk pembaca Blog YY yang x seberapa nie . Korang print jer vouncher nie, dan bawak ke memana Daily Fresh korang akan dapat cupcorn PERCUMA dengan setiap pembelian RM 8.00 . Voucher valid sehingga 04.08.2014 tau .



Voucher Daily fresh

Print Voucher nie, dan bawa di mana - mana Daily Fresh 



Apa tunggu lagi , Meh ler ke Daily Fresh . Nak senang tuk korang , Nie YY bagi list kat Mana Daily Fresh yang korang boleh terjah . Ada Outlet yang jual popcorn dan ada jugak outlet yang jual Gelato Tempo .



Outlet Pop Corn


Outlet Gelato tempo






Ok, Kalau korang nak lebih detail lagi boleh lah terjah di laman sosial Daily Fresh Yaaa.


Laman Web : Daily Fresh

 



 
P/S : Dah ada voucher , jom lah belanja YY kat Daily Fresh plak. Smile









4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah