Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Minum & Menang iPad Mini dengan Peraduan Spritzer+Fibre Viral Video


Assalammualaikum,



Hai korang , korang cayer tak yang perempuan dengan lelaki serasi camne pun tetap x sama . Selalu pemikiran berbeza . Jadi, itu lah guna nya mengenali dan saling melengkapi . Eh sebelum YY bebel panjang , apa kata korang layan Video nie kejap . Lepas tue kita leh citer panjang lagi .








Infografik Spritzer Fibre-Man vs woman




Ok sambung citer , sebenarnya nak citer ngan korang sempena dengan kempen mempromosikan Spritzer + Fibre , Spritzer Malaysia telah menganjurkan contest mudah dan boleh menang hadiah best .



Spritzer+Fibre contest



Sebenarnya nya kempen Spritzer+Fibre Viral Video pada asasnya memberi tumpuan antara perbezaan lelaki dan wanita dalam pemikiran dan tingkah laku. So, contest nie memerlukan korang menjawab beberapa soalan berdasar kan video yang korang  tengok tadi . Soalan pun sesenang jer , ibarat cam soalan bocor gituee, jawapan dah ada depan mata tau . hanya menonton video viral .



Spritzer & Fiber

Contoh soalan Minggu ke – 3



Cara – Cara Penyertaan :


1. LIKE Fanpage Spritzer + Fiber

Spritzer & Fiber 1





2. Isi kan no siri di mana – mana botol  Spritzer+Fibre yang bertarikh dari bulan April 2014 dan seterusnya . ( WAJIB )

Serial code seperti diatas




3. Jawab soalan dan Selesai .






Hadiah nya :

Prizes Grand Prize - 3x iPad mini

Second Prize - 5x Olympus Tough Camera Series

Third Prize - 10 luggage bag




Contest ini akan berlangsung selama 6 minggu . So, besar peluang nak menang tue . Yang penting kena lah beli Spritzer + Fiber untuk masuk contest nie . Soalan akan di keluarkan mengikut minggu . Contest berlangsung dari 1 Jun 2014 sehingga 13 Julai 2014 .



Eh korang kena jawab soalan setiap minggu tau untuk dapat markah terkumpul tertinggi untuk peluang menang besar . Kalau korang ada tercicir minggu yang x sempat nak jawab , masih boleh menjawab , tapi markah ada sedikit kurang dari minggu asal jawab .



Meh sebelum korang amik mood nak jawab soalan , meh lihat infografik berkenaan perempuan dan lelaki senang citer perbezaan jantina .



Infografik Spritzer Fibre
Pendapat korang ? Betul ke ?

Infografik Spritzer Fibre-perbezaan pendapat wanita dan lelaki


Apa tunggu lagi . Korang nak menang hadiah tak ?? cepat ler join contest mudah nie . Jom kita borong Spritzer + Fiber bebanyak. Lagi banyak , lagi besar lah peluang nak menang kan .





Maklumat lanjut di 




P/S : Minum dan Menang , Mudah kan .





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah