Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

#NescafeOnSam | Kempen Nescafe bersama Shaheizy Sam


Assalammualaikum,

Hai Peminat Nescafe, korang mesti tau kan yang Nescafe jenama kopi yang terkenal di Malaysia . So, jom kita bantu Pelakon dan Penyanyi Shaheizy Sam ( SS ) dan para peminat beliau merealisasikan impian mereka menerusi kempen Nescafe Cans “On the Life”, kempen yang membantu cita – cita golongan muda Malaysia.



Nescaffe Shaheizy Sam  102


Dedulu memang SS bermula dengan menyanyi, then sibuk plak berlakon. So, bila ramai yang bertanya bila nak menyanyi buat SS rasa cam nak nyanyi balik. Kempen #NescafeOnSam dilancarkan oleh Nescafe bertujuan untuk menjemput peminat-peminat SS dan Nescafe berkongsi idea, berkongsi bait-bait lirik untuk SS dan lirik yang terpilih akan dinanyikan satu hari nanti oleh SS dengan kerjasama pencipta lagu terbaik tanah air iaitu Audi Mok.



Nescaffe Shaheizy Sam  103


Nescaffe Shaheizy Sam  104


Sepanjang kempen ini, peminat SS dan Nescafe boleh menghantar seberapa banyak lirik yang mereka mahu kan dan lirik lagu terbaik akan dimuatkan dalam nyanyian Sam di dalam kempen #NescafeOnSam dan Nescafe Cans On The Life di OnSam.com.my .



Nescaffe Shaheizy Sam  101



Bak kata SS “ Saya sayang peminat saya , Mereka menyumbang kepada kejayaan karier saya. Peluang yang diberikan Nescafe Cans ini membolehkan saya melibatkan para peminat dalam pembinaan kerjaya saya, terutamanya dalam pembikinan muzik di mana saya mempunyai pengikut sendiri. ”



Nescaffe Shaheizy Sam  100



Cara nak menyertai Kempen #NescafeOnSam , mari berkongsi idea lirik lagu korang dengan SS dan Nescafe :


1. Kongsikan idea lirik lagu korang dengan post di wall facebook  Shaheizy Sam atau Twitter @Shaheizy_Sam dengan hashtag #NescafeOnSam

2. Hashtag #NescafeOnSam  penting tau, senang nanti SS nak detect lirik korang.


3. Boleh hantar seberapa banyak idea lirik korang, mana tau terpilih . Memang dahsyat laaaaaaah Smile


Nescaffe Shaheizy Sam  129Nescaffe Shaheizy Sam  135




Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari : 












P/S : This is a sponsored post by Nestle










1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah