Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

#SAHABAT | bertemu di ASTRO RIA

Assalammualaikum,


Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
oh oh..


Haaa, mesti korang semua tahu lagu sahabat nie kan. Alah sape layan upin ipin mesti tau punyaa. Nie bukan nak citer pasal Upin Ipin, tapi pasal rancangan baru yang bertajuk SAHABAT yang akan mula bersiaran 16 September 2013 pukul 5.30petang di Astro Ria.

 
Kalau korang pasan lah, YY ada jer buat Video khas untuk BFF YY tau. Senang sangat nak buat video nie, korang boleh dedikasi kan buat Sahabat tersayang.

 
astro sahabat 1

Dedikasi kan Muzik Video untuk SAHABAT < SINI >


 
Dengan sedikit usaha korang create Video untuk SAHABAT, boleh buat terharu tau. Dalam hidup elok lah berkasih – sayang . Bukan setakat korang buat Muzik Video, korang boleh jugak share kata – kata yang amat bermakna buat SAHABAT.


 
Astro Sahabat 3


 
Eh, jap. Korang tahu ke kisah SAHABAT nie pasal apa ??  


 
image


 
Rancangan SAHABAT nie, berkisar tentang 7 orang remaja lepasan SPM yang melalui pengalaman-pengalaman menarik 7 sahabat yang pastinya akan mendewasakan mereka sambil menongkah hari-hari mendatang. Dibintangi oleh pelakon-pelakon popular seperti Liyana Jasmay, Izzue Islam, Sara Ali, Syarif daripada Sleeq dan Aedy Ashraf.



Astro Sahabat 5
Astro Sahabat 4



Memacam lagi yang korang boleh buat kat web SAHABAT nie, Boleh dedikasi Muzik Video, Kata – Kata untuk SAHABAT , berkongsi detik – detik bersama SAHABAT dan berkongsi masalah dengan mencari penyelesaian bersama. JOM ke ASTRO SAHABAT WEB untuk ekspresi kan tentang SAHABAT korang.



So, nie YY nak dedikasi kan 1 Muzik Video untuk pelakon – pelakon SAHABAT. Korang boleh TONTON video khas dari YY kat SINI .



LAN_3768


Atro sahabat 8


Antara sedutan dalam Muzik Video Khas YY untuk Sara Ali, pelakon #SAHABAT.




P/S : Ada ketika kita memang perlu kan SAHABAT untuk berkongsi kisah suka duka selain keluarga.
















3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah