Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

ESCAPE Celcom hiburan di mana - mana


Assalammualaikum,


Hai uolsss, sape suka hiburan ?? korang nak hiburan mengikut korang kemana – mana. Haaa, nie YY nak buka citer pasal ESCAPE .


Apa itu ESCAPE ??



ESCAPE adalah dunia hiburan tidak kira di mana jua korang berada . Menikmati video terbaik , filem, berita, peristiwa dan banyak lagi, semuanya di satu tempat iaitu di telefon bimbit korang , komputer riba , tablet dan komputer.


ESCAPE buat korang berada di dalam dunia sendiri. Online movie library dengan pelbagai pilihan seperti Hollywood, Korea, Indonesia, Hindi dan filem tempatan. Korang jugak boleh menonton live event ,  konsert dan siri TV pada peranti mudah alih .


Lebih 500 filem dari hanya 80 sen sejam. Nikmati pelbagai genre filem (Aksi, thriller, komedi, drama, seram, cinta), Konsert, Red Carpet Acara dan banyak lagi. Imej hi-resolusi yang dihantar melalui teknologi penyesuaian aliran untuk kualiti video yang sangat baik di seluruh peranti.


Korang boleh muat turun aplikasi ESCAPE ke telefon bimbit secara PERCUMA. Sesuai untuk telefon pintar (IOS, Android, MacOS dan Windows). Dengan Pause & Play function  korang boleh berhenti filem yang dipilih pada satu peranti dan terus menonton pada peranti lain sesuka hati korang supaya korang tidak ketinggalan menunjukkan kegemaran korang lagi.



Cara – Cara Untuk Mendaftar dan Menggunakan ESCAPE .


1. MUAT TURUN ESCAPE dari Telefon Pintar korang.

ESCAPE CELCOM  105ESCAPE CELCOM  106




2. SIGN IN untuk LOGIN ke ESCAPE – Boleh guna Facebook Acct atau register email korang di https://www.escnow.com .


ESCAPE CELCOM  107ESCAPE CELCOM  110



3. Yeaaah, Now dah pilih hiburan yang korang ingin kan.

ESCAPE CELCOM  111ESCAPE CELCOM  108ESCAPE CELCOM  109




Eh Sebelum tue, baik YY tunjuk kat korang cara nak daftar acct korang untuk ESCAPE. Korang kena lah ada no CELCOM , baru boleh jadi pengguna ESCAPE tegar.



1. Memula sila lah ke https://www.escnow.com dan KLIK Register.

ESCAPE CELCOM  100



2. Bila dah Klik Register, korang kena masuk kan code no yang akan di hantar ke no tipon yang korang dah register.

ESCAPE CELCOM  101



3. Bila dah masuk kan code no, korang kena lah verified kat email pulak. Ini untuk pastikan yang korang nie bukan fake acct.

ESCAPE CELCOM  102




4. OK DONE, acct korang dah active.

ESCAPE CELCOM  103



5. pilih lah hiburan yang korang ingin kan.

ESCAPE CELCOM  104


Waaah, settle dah. Nampak nya hidup tak akan kesunyian atau kebosanan lagi. Semua nya kerana ESCAPE aplikasi yang best dan  penting adalah PERCUMA .




Layari  www.ESCnow.com untuk maklumat lanjut. Eksklusif buat pengguna CELCOM.




1 comment:

  1. Menarik. Persoalannya adakah rakyat Malaysia hendak beralih daripada cetak rompak kepada pembelian yang sah? Mahukah kita berubah dan menghargai hasil kerja seniman di dunia digital?

    p/s: Salam singgah =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah