Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Keputusan Pilihanraya Umum | #PRU13

Assalammualaikum,

Wee ~~ akhirnya selesai lah proses Pilihan Raya Umum yang ke-13 Negara Malaysia. Korang pi ngundi tak ?? Alhamdulillah semuanya selesai dengan baik. Moga Parti yang menang akan memerintah dengan baik dan menunaikan janji – janji yang di taburkan. Nah, nak bagi korang detail DUN dan Parlimen yang telah menang.











Opss, korang jangan ingat YY tak pi ngundi tau. Punya gigih pepagi keluar dengan perut lapaq, pi ngundi dulu past tue baru lepak kat Old Town memenuhkan perut yang berkeroncong. Nasib baik saluran YY x beratur panjang, 10min jer settle lah tanggungjawab YY sebagai rakyat Malaysia. Tahniah buat diri sendiri. Muhahhahaha :)






Mengundi untuk Parlimen Titiwangsa, kat sekolah Cina Chao Nan alah dekat sebelah Tawakal Hospital Jalan Pahang tuee. Walaupun usia agak lanjut dan PRU13 sepatutnya menjadi PRU yang ke-3 YY mengundi tapi ini adalah pengalaman pertama sebab baru daftar. Ohhh no rasa macam rugi plak tak ngundi sebelum nie kan.



Korang kalau tak mendaftar , baik buat segera sebab satu undi pun amat berharga tau. Ini menentukan masa depan korang jugak di samping masa depan negara.




P/S : Janji memang senang di buat, tapi adakah ia di taunaikan. Kita tunggu dan lihat.





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah