Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Selamat Hari Polis ke - 206



Assalammualaikum,

Wuhuuu, hari nie kalau korang nak tahu adalah Hari Polis. Sekarang PDRM telah menyambut Hari Polis yang ke-206 . Tahniah PDRM kerana telah menjadi anggota keselamatan yang terbaik di Malaysia. Biaq pi apa orang nak kata, memang lah kekadang ada jugak Polis yang buatr silap ( rasuah , pecah amanah , kebocoran maklumat ) tapi kan tak kan lah kita nak hukum satu PDRM di sebabkan kesalahan segelintir manusia yang tamak dan tidak reti bersyukur, Yer Daaak ??




Sebagai seorang yang sentiasa di keliling dengan anggota PDRM, YY dapat lihat sendiri susah senang nya diorang nie menjalankan tugas. Mulut hanya pandai berkata - kata, tapi seperti biasa lah Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Pasukan PDRM tetap menjalankan tugas dengan sebaik mungkin walaupun kekadang bisa kata-kata boleh melemahkan semangat.


Kenangan 3 tahun dahulu, Tahniah diri sendiri. 


So, Tahniah PDRM dengan ulangtahun Hari Polis yang ke-206 . Moga menjadi anggota keselamatan yang cemerlang dan gemilang. Buat yang sedang bertugas di Sabah, harap semua selamat dan buat keluarga yang sentiasa risau dengan keselamatan anggoota keselamatan yang bertugas di perbatasan, bersabarlah. Setiap yang terjadi ada hikmah nya. 


Bersama KPN, Ce carikkk di manakah YY :P


Kenangan Manis diawal 2013 





P/S : Jangan fikir Negatif.







7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah