Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Selamat Pengantin Baru Zul & Ayu


Assalammualaikum,

Wuhuuu, sebelum YY berlayar di buai mimpi nak citer yang tadi pepagi YY dah ke Melaka menghadiri Majlis Perkahwinan rakan sekerja ( duduk sebelah jer kat opis ) . Nikah nya semalam lepas Asar, dan hari nie Majlis Sanding di belah perempuan, walaupun kawan YY nie lelaki, tapi bila Majlis lelaki akan di adakan pada Khamis nie di Kedah, adalah hari bekerja so YY dan kengkawan se opis ke Melaka jer, dekat lah sikit.


Ole-Ole dari Melaka yang YY baru lepas belasah, tebal bibir sebab kepedasan.



Kebetulan Ayu si pengantin perempuan turut berkerja di tempat yang sama dengan we all cuma seksyen jer berlainan. Kalau ikut sejarah perkenalan diorang nie, x sampai pun setahun diorang kawan, sudah di ijab qabul kan. Memang benar- benar kalau dah jodoh kan. Tahniah Zul, dalam diam – diam jer hang kan ( Zul nie memang pendiam giler kat opis ). Dan dedengarnya Ayu nie pun pendiam gak, Haaisshh camne lah korang duk kenal dan bercinta kan. Muhahahha, tetiba musykil tapi memang berbalik pada kalau dah jodoh kan.



IMG_2505
Buat Tatapan semua yang tak sempat Hadir.


IMG_2491
Pengantin bersanding, Tema Pink uolssss


IMG_2487
Senyum Lebar ko Zul kan, Huntunglah lepas nie ada orang jaga Smile



IMG_2500
YY yang comot kepanasan dengan Perantin dan geng hijau seopis.



Kidnap Pengantin jap sebelum dia bersiap. Ce teka sape masih Bujang .


Layan Video Nyanyian Johar masa Wedding Zul. Johar nie memang x leh jumpa mic, memang nak nyanyi sesaje.



Rakam Sikit jer, xde alasan nape rakam sikit. :)



Tahniah Zul, Moga lepas nie hang bekerja dengan lebih cemerlang ya. Maklum arrr tak yah nak pepening fikir hal kawin lagi, sebab dah jadi suami kepada Ayu pung. Yerr arr, hilang focus hang kan sebab asik duk fikir hal- hal yang x beres. Kita doakan hang bahagia hingga hujung nyawa, cecepat dapatkan junior geng hijau. Mana tau boleh berjemaah dengan Dja dan Dudah. Muhahhahaha, makin meriah lah geng hijau past niee. ( Jangan Tanya Geng Hijau tue apa Yaa, rahsia kerajaan tau. Hahhahaha ) #RahsiaLahSangat   #MemangRahsiaPun



P/S  : Asik pi wedding orang, bila kah turn diri ini Smile with tongue out





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah