Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Lawak Ke Der 2 di Panggung, Patut Pi Terjaaaah.


Assalammualaikum,

Lawak Ke Der, Lawak Ke Der , Lawak Ke Der. 

Haaa, korang tahu tak yang Lawak Ke Der 2 yang dulu di pentaskan di panggung Istana Budaya, Now dah keluar dalam bentuk Filem. Pestime tau Dari Pentas ke Filem. 



Daaaaan, memang terbaik dan kelakar uolsss. Korang kalau xde kesempatan masa kat Istana Budaya dulu, memang patut lah menerjah panggung. Bermula 7 Mac 2013 , sila lah bawak kaum kerabat. Emak, Bapak , Anak - beranak semuaa. Memang boleh buat pecah perut. UYY masa pi tengok prebiu pun, balik berdarah tekak tau. Duk gelak sakan.


Orang Kuat di sebalik penerbitan Lawak Ke Der 2

Lawak Ke Der 2 ada, Nabil , Jozan , Boboi dan Harith Iskandar. Paling buat pecah perut dan gelak sampai lebam adalah Harith Iskandar. Memang dia seorang yang berbakat besar. Dengan hanya berbekalkan sebatang Mic, Harith boleh buat lawak bersahaja tanpa henti. Memang terbaik dan hebat.


Jozan sape tak tahu kan, memang gandingan yang sangat kekemiaan termasuk lah Boboi. Lawak Gangnam Style dan menaiki Flighr Redha Airways memang pecah perut. Korang jugak boleh tengok Nabil menari Gangnam Style tau. Muhahahahha, duk taip nie pun masih terbayang kelawakkan Lawak Ke Der 2 niee.





P/S : Macam nak pi tengok lagi,... JOMMMMM :)


2 comments:

  1. lawak harith iskander memang kene atas batang hidung lelaki dan pompuan ngeh ngeh ngeh :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah