Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Pekeliling SSM baru ganti SBPA | Gaji baru 2012

STICKY POST



Yeaaaah, sape yang tertunggu - tunggu Pekeliling tentang gaji baru SSM 2012. Akhirnya dah keluar pun. mesti Teruja giler kan. Terima Kasih pada Cuepacs yang bersungguh - sungguh memperjuangkan nasib penjawat awam.



Sini YY tepek Permulaan bagi Gred Gaji N. Gaji minimum dan maksimum beserta dengan kadar kenaikan gaji tahunan. Khas buat sesiapa yang duk ternanti-nanti jadual gaji baru SSM 2012.





Siap korang boleh kira gaji baru kat SINI. Kekalau lah dah tak sabar nak tunggu kan. Boleh kira sendiri. Seperti jadual kan bawah nie, isi jer gaji basic korang sekarang, then akan muncul gaji baru korang bermula Januari 2012. Tahniah buat semuaaa penjawat awam. 



Haaa, camne kenaikan gaji baru. Memuaskan hati tak. Rerasa boleh tukar kete or nak beli umah ke? Muhahhaha, naik 13 % macam naik 130% plak cita-cita nak beli memacam kan. :))






p/s : Syukur :))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah