Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Kerana Blog ,........


Weee ~~~ Dalam duk semangat melayan Anugerah Bintang Popular, skodeng-skodeng lah blog jap. Maklum dah 3 hari tinggal gegara berkursus. Korang tahu YY gi kursus apa, Yeaaah kursus Biro Tatanegara uolsss. Giler penat. Malam tadi di bantai nyer buat aktiviti sampai ke pagi. Langsung tak tido sampai lah acara penutup lebih kurang pukul 3 petang tadi. Penat but seronok sebab dapat belajar banyak benda baru dan dapat kenalan baru jugak. Dan percaya lah, ini pertama kali YY x giler nak snap gambar sana - sini . Last day baru semangat nak bergambar kenangan dengan rakan sekumpulan yang berlainan jawatan. Bagus uolss kursus BTN nie, sebab akan buat kita lebih cinta kan Negara Malaysia yang aman ini.


Eh, apa bebel pepanjang kan. YY cuma teruja sebab lihat "Seikhlas Hati" dah capai 1999. Sape lah yang bakal jd "Seikhlas Hati" yang ke - 2000 yaaa. Buat YY semangat nak tulis Blog lagi. Kebetulan April adalah ulangtahun Blog Yana Yassin nie. So, YY akan adakan Mini GiveAway. Alah, Blog picisan ja. Jadilah Mini jer. 



Banyak kenalan baru YY jumpa di dalam Dunia Blog. De dulu YY tulis Blog sesuka ja. Nak mengisi masa lapang. Now, masih sama. Cuma YY teruja apabila sebab Blog YY dapat bertemu ramai #retis di Malaysia . Jemputan ke event-event dan ke Majlis prebiu Filem semua nya kerana Blog. Rupanya,dalam dunia nie banyak asam garamnya. Menjadi lebih mesra kerana Blog, dan ada jugak yang bermusuhan kerana Blog. Setiap apa yang kita buat, pasti ada baik dan buruk nya. Terpulang pada kita untuk memilih kan.






p/s : Di alu-alukan sesape nak Sponsor Hadiah Mini GiveAway YY nanti. :))




  

1 comment:

  1. kite dah pergi BTN. letih jer pergi 5 hari tapi tak dapat sijil pon. tak pasal2 kena pergi lagi :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah