Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Cara Semak Baki Pinjaman Pelajaran JPA


Assalammualaikum,



Zaman YY belajaq dulu , satu kelas di offer Pinjaman Pelajaran JPA . Orang nak bagi duit, harus lah amik kan . Masa tue seronok wei dapat duit . Ada yang beli handphone lah , ada gak yang bebetul beli buku . Macam Omak , kawan YY siap simpan dalam ASB tue , Cukup habis belajaq ada 10K dalam akaun . Kan omak kan . Macam YY ada gak simpan , sebab ibu ngan ayah masih bagi belanja tuk belajaq .



Bila dah habis belajaq, kena lah bayar balik pinjaman kan . Jangan nak buat – buat lupa plak . Kang nama Blacklist , veranganss jer lah nak naik flight ke luar negara . Kat Airport korang dah kena tahan kalau nama korang telah di senarai hitam .




cara semak baki pinjaman pelajaran JPA



So, nie nak bagi korang cara semak baki pinjaman pelajaran JPA guna SMS . Kalau tau berapa balance , senang lah nak buat budget . Macam YY , memang dah buat potongan gaji setiap bulan . Tak yah nak fikir – fikir lagi dah . 




Cara Bayaran Pinjaman JPA
Cara Bayaran Pinjaman JPA 1





Dari Abu Hurairah r.a., katanya Rasulullah S.A.W. bersabda, yang bermaksud
"Sesiapa yang menangguhkan hutang orang yang belum dapat membayarnya atau membebaskannya, pada hari kiamat kelak Allah s.w.t. akan menaunginya di bawah naungan Arasy, di mana pada hari tersebut tidak ada naungan kecuali naunganNya."
(Hadis riwayat Imam Tirmizi)








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah