Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Teringin Sangat tapi tak tercapai hajat :(


Assalammualaikum,


Al-Fatihah . Semalam kita di kejutkan dengan pemergian 2 nama besar di Malaysia . Datuk Hasbullah Awang pengulas sukan Malaysia dan Tuan Guru Nik Aziz seorang ilmuwan dan tokoh agama yang tersohor . Moga roh mereka di cucuri rahmat . Satu Malaysia bersedih dan merasai kehilangan dua orang hebat nie . 



Pagi nie , YY pun sedih jugak . Sedih sebab tak dapat nak makan benda yang YY idamkan . Niat hati memang nak beli , siap dah order pun . Tapi masalah teknikal akibat dari manusia yang pentingkan diri . Terbantut hajat YY . Berlalu pergi dengan hati yang sayu . Huaaaawwwaaa , sedih nya . Payah betul nak dapat makan benda alah nie. Faktor masa dan kesesakan tue yang buat terbantut . 


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tosei Sedap


YY teringin nak makan tosei kat sini . Tapi tadi dah lambat , parking pulak takde . terbantut lah niat . Sedih giler rasa . Nasib baik tak peknen . Kalau tak , mahu meleleh air liuq kan . 





P/S : kekadang jer emosi kalau tak dapat bila teringin sesuatu 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah