Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Liposonix–1 Rawatan mengurangkan 1 inci | Jom Kurus :)


Assalammualaikum,



Hai korang, seronok ke beraya. Mesti sakan korang beraya , makan tak hengat donia. Biasa lah, ada makanan yang kita jumpa time raya jer. Kalau x musim memang payah macam ketupat daun , lemang dan rendang.



So, bila dah makan banyak, perut pun maju ke depan. Haaa, nie yang YY nak share dengan korang. Satu cara baru nak mengecilkan perut korang yang dah berlipat – lipat dan maju ke depan.



Memperkenalkan Liposonix , satu rawatan yang mudah dan selamat.


image


Apa itu Liposonix

- Satu Rawatan yang Selamat , tanpa pembedahan dan non-invasive .

- Satu sistem dengan keupayaan ™ Contouring Custom yang mensasarkan untuk menghapuskan lemak.

- Satu rawatan revolusi menggunakan keamatan tinggi dengan ultrasound untuk merawat & menghapuskan lemak degil.

- Satu Rawatan yang terbaik bagi yang mementingkan saiz dan bentuk yang ideal dengan xperlu lagi berdiet dan bersenam.

- Satu penyelesaian jangka panjang untuk mengurangkan berat badan dan lemak.




Sebelum YY bebel panjang, meh ler tengok intro Video berkenaan Liposonix . Kasik korang teruja lebih sikit nak kurus.




Intro Rawatan Liposonix



Proses Rawatan .


Ketika Rawatan korang mungkin rasa sedikit sejuk, x selesa  , prickling, tingling atau warmth tetapi semuanya rasa sikit jer lah. Xde lah sampai korang melalak, meraung kesakitan macam nak operate kan.


Selepas rawatan korang kena lah ikut apa kata pakar, macam bila masa makan sesuai dan sebagainya. Rawatan Liposonix lebih di titik beratkan di bahagian abdomen. Korang yang nak kecikkan bahagian yang demoks tue, sesuai lah gunakan rawatan Liposonix sebab xde guna pembedahan pun. Kira perut pun xde lah di belah , di kerat2. Setiap rawatan boleh mengurangkan sehingga 1 inci (2.5 cm) .


Lepas korang buat rawatan, boleh lihat kesan nya antara 8 hingga 12 minggu (  masa yang diperlukan untuk badan secara semulajadi memproses lemak yang dirawat ) . Segala lemak korang akan keluar secara semula jadi, so jangan risau sebab Rawatan Liposonix selamat .



Jom Layan Video ketika pelancaran Liposonix di Singapore





Maklumat lanjut boleh ke www.solta.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah