Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Grilled Beef Steak & Fish Fillet kini di Kenny Rogers Roasters



Assalammualaikum ,



Makan , makan , makan . Macam lama jer YY tak citer bab makan kan . Nafsu makan kejap ok , kejap tak ok sejak mengandung. Tapi , baru – baru nie dapat pulak jemputan ke Food Review Menu baru yang semestinya sihat dari Kenny Rogers , harus lah YY turut sertakan . Siap angkut En. Suami sekali uolsss.






Kali nie, Kenny Rogers memperkenalkan menu sihat yang baru berasakan daging iaitu dengan tema BEEF N REEF MOMENTS . Korang ingat Kenny Rogers ada ayam jer kan , kali nie ada daging dan ikan . So, makin banyak pilihan ada di Kenny Rogers Malaysia .




Kenny Rogers Beef Steak


Signature Grill Beef Steak – RM 31.90*




Kenny Rogers Beef Steak



Daging lembu yang di import di perap dengan herba terpilih dan sos istimewa . Dihidang bersama Tomato panggang ( Grilled Tomato ) , Kentang Lecek ( Mashed Potato )  dan Sayur campur ( Garlic Butter Mixed Veggies )





Kenny Rogers Fish Fillet


Signatured Grilled Fish Fillet – RM 22.90*




Kenny Rogers Fish Fillet



Ikan Talapia yang di perap dengan rempah khas dan perisa istimewa dan di panggang sehingga keperangan . Dihidang bersama Garlic Rice Aromatic dan Garlic Butter Mixed Veggies .




Kenny Rogers Roasters Malaysia

Kami Laki Bini suka Menu Baru Kenny Rogers Roasters 



Pendapat YY , dedua menu sedap . tapi YY lagi suka Beef ler. Sebab YY memang suka makan daging dari ikan . Tapi pilihan En. Suami dah tentu lah ikan . Kemain banyak di blasah nyaa. Seronok bila En. Suami suka makan . Kira kalau korang nak makan dengan family or orang tersayang di Kenny Rogers Roasters sekarang dah ada pilihan seperti ayam , daging atau ikan . Kan best tuee, lebih banyak pilihan .



kenny rogers muffin maniac challenge 721x1024 Menu makanan sihat KENNY ROGERS MALAYSIA   Grilled Beef Steak dan Fish Fillet




Selain dari promosi menu baru nie , Kenny Rogers Roasters ada sesuatu yang menarik iaitu permainan Muffin Maniac yang korang boleh download di Google Play atau App Store . Korang boleh kumpul point untuk redeem Jelly Sundae atau 1/2 dozen Kenny Homemade Muffin .




IMG_4393[1]



Korang boleh redeem 2 pilihan nie, apabila menjamu selera di Kenny Rogers dengan resit minimum RM 60.00 . Cara nya hanya tunjukkan smartphone korang dengan score yang korang dah dapat di aplikasi Muffin Maniac , Screenshot tidak akan dilayan yer .



*****************************************************


Peraduan Jawab & Menang Lagenda Budak Setan 3



Jap, nak selit sikit . Kenny Rogers Roasters tengah adakan peraduan untuk menang tiket Filem yang bakal muncul di pawagam berhampiran korang iaitu Lagenda Budak Setan 3 . Lakonan Farid Kamil dan Maya Karin . Kalau ada rezeki korang , dapat menonton dengan 2 pelakon hebat nie uolsss. Jawab soalan mudah dan menang .




PERADUAN LAGENDA BUDAK SETAN 3 Jom sertai Peraduan JAWAB dan MENANG TIKET FILEM LAGENDA BUDAK SETAN 3 !!!



Nak menang ??? 




Maya Karin Lagenda Budak Setan 3

YY yang Comot dengan Maya Karin yang Gojes.



Hadiah:


Hadiah Utama x 15 pemenang

  • Sesi Beramah Mesra (bersama para pelakon Lagenda Budak Setan 3 "Kasyah") untuk 2 orang di KRR Berjaya Times Square pada 10 September 2014 jam 4.00 petang.

  • Pas percuma menonton filem Lagenda Budak Setan 3 "Kasyah" untuk 2 orang.



Hadiah Saguhati x 50 pemenang
  • Pas percuma menonton filem Lagenda Budak Setan 3 "Kasyah" untuk 2 orang.


P/S : Selamat Menjawab Soalan Korang .



1 comment:

  1. Wahhhhh sedapnyaaaaa.. Baru lepas makan tadi, ni tengok gambar gambar makanan kat atas, terus rasa lapar balik T_T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah