Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Harum Malam Cegah Bau Badan

Assalammualaikum,

Eheem, eheeem korang ooo korang. 

Nak tanya korang nie, korang ada x masalah bau badan atau kengkawan korang ada masalah bau badan x??. Nie YY nak citer ngan korang tau, ada produk best yang boleh settle kan masalah korang tue. Produk nie bukan setakat boleh atasi masalah bau badan, tapi lebih kepada supplement untuk dalaman. Banyak kelebihan dan khasiat yang ada.


Memperkenalkan,



Cegah Bau badan



HARUM MALAM | Supplemen Dalaman Mewangikan tubuh sepanjang masa.


Diantara Kebaikan HARUM MALAM ::


-Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
-bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
-Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
-Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
-Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
-Mengurangkan tekanan dan tension
-Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan.



Nampak,.. nampak tak korang. Banyak kebaikan dan kelebihan HARUM MALAM nie. Sesuai untuk yang telah berumah tangga atau masih bujang uolsss. So, bab supplemen nie kalau bersesuaian ngan diri, harus amalkan .


Kandungan Harum Malam:

-Extrak ros
-Extrak sireh
-Buah tin
-kismis
-madu
-goji
-limau purut
-strawberry
-pueraria mifrica
-kayu serapat
-buah delima
-manjakani
-pueraria lobata
-senna


Khasiat banyak, xkan menyesal punya.


Cegah Bau Badan


Cara minum pun senang bebenor. Amalkan 1 Sudu 2 Kali sehari Pagi dan Malam. Korang leh rasa sendiri perubahannya. Harga pun berpatutan. Kira mampu beli gitueee.


Cehag bau badan



ANTARA KHASIAT LAIN HARUM MALAM

1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.

2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.

3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.

4. Melegakan panas badan.

5. Menegangkan payudara.

6. Memulihkan rasa rapat.

7. Mengencang otot kewanitaan.

8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.

9. Menambah keharmonian suami isteri.

10. Menyihatkan rahim.

11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.


Cara hilang bau badan



Cegah Bau Badan

Telan jer sekali pagi dan sekali malam.



So korang . Jom lah kita menjaga kesihatan dengan Harum Malam. Harga cuma RM33 sebotol . Harga berbaloi  - baloi kan. Sekarang ada plak promosi , 3 botol cuma RM90 untuk sebulan. Jimat, jimat sesangat .
Harga sebotol .. rm33 sm/rm39 ss (not include postage) rm40sm /rm45ss (include postage) kalau bli 3 botol.. (inc.postage) rm100 Semenanjung Malaysia Rm110 sabah/sarawak..




Maklumat lanjut di Facebook Masalah Wanita




P/S : meningkat umo, dah kena mula amik supplemen


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah