Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Lawak Ke Der 3 bersama ESCAPE dari CELCOM


Assalammualaikum,


Wuhuuu, Lawak Ke Der dah masuk part 3 uolss. Part 1 Pecah Perut , Part 2 gelak sampai kuar air mata . Now dah masuk Part 3 harus lah makin lawak kan. Kali nie siap ada Pelawak baru yang join seperti Jambu dan Douglas Lim.







Terima Kasih kepada Escape yang menaja tiket kepada YY dan geng blogger yang lain. Sekali sekala kuar gathering sesambil layan lawak memang cool lah. Lawak Ke Der 3 akan berada di Panggung Sari Istana Budaya dari 4 – 8 Disember 2013 . Ada tayangan petang jugak, korang boleh check tiket yang kebanyakkannya hampir sold out di http://www.ticket2u.biz


.

Lawak Ke Der 3 118

dalam panggung Sari



Pengacara Majlis cam biaa lah Nabil, leh tahan lah untuk persembahan malam pertama . Ada jugak macam x kelakor, tapi biasa lah tue ada yang kelaka dan yang tak bape nak lawak. Kemudian di sambung dengan persembahan dari Jambu dengan lawak tentang pertandingan catur.




Lawak Ke Der 3 122


Haa, lepas Jambu, adalah Douglas Lim. Memang YY tunggu pelawak cina nie, Gegara lepak tgk Teater Muzikal SuperMok, memang Douglas lawak gilerr. So, bila tgk dia ada dalam Lawak Ke Der 3, memang YY teruja. Sumpaaaah memang lawak giler b*** , bak kata Douglas lah. Orang Malaysia kan nak menunjukkan sesuatu tue memang best mesti nak ada gilerr, nak tambah best lagi mesti ada gilerr b***. Muhahhahaha, pecah perut tgk lawak Douglas Lim . Siap dapat standing ovation tuee. Tahniaaaaah , Tahniaaah .



ketika Sidang Media



Dan diteruskan dengan Lawak Jambu pasal lelaki yang kena strok. Then baru lah keluar Harith Iskandar . Kali nie lawak berkenaan macam – macam hal. Korang pun tahu camne lawak Harith Iskandar, banyak leh kena batang hidung memasing tau.






Eh korang, kalau xde kesempatan nak tengok Lawak Ke Der 3 di Istana Budaya , Berita baik untuk peminat Lawak Ke Der 3 dan pelanggan ESCAPE. Kini korang boleh menyaksikan Lawak Ke Der 3 secara eksklusif ESCAPE mulai 31.12.2013 selama 6 bulan. Lama tu! Dan ada peluang yang menarik yang mesti direbut oleh pelanggan Celcom.



Sertailah peraduan Cuit-Cuit Menang Duit @ ESCAPE yang menawarkan hadiah tunai RM5,000 setiap hari!


 
Caranya sangat mudah.
 
 
 
Mulai 7 hingga 27 Dis 2013, pelanggan Celcom perlu menonton YouTube Channel – cuit-cuit @ESCAPE atau klik: https://www.youtube.com/channel/UCj_-0IGMHwc2r7tDLv2De2g setiap hari untuk menjawab satu teka-teki yang akan dikemukakan oleh pelawak Lawak Ke Der 3.

 
- Pelanggan Celcom dikehendaki meneka dan menghantarkan jawapan yang tepat dengan cepat ke 20888. Jawapan tak perlu panjang. Cukup dengan hanya satu perkataan.

 
- Nak tahu tahu lebih? Layari laman web ESCAPE <DISINI>
 

Korang tau tak apa itu ESCAPE , sebelum nie YY pernah citer kat Korunk Kat SINI kalau korang tak pasan lah.



 
 
Terima Kaih Escape dari kami Blogger Smile
 
Apa itu ESCAPE?

- Nikmati pelbagai video hebat, filem, konsert, berita, acara terkini dan banyak lagi, semuanya setempat.

- Anda boleh memilih untuk membayar dan menonton filem kegemaran dengan sekali bayar atau melanggan akses bulanan tanpa had, hanya RM25 sebulan!

- Lebih daripada 500 filem dan rancangan untuk dipilih merangkumi pelbagai genre (Aksi, ngeri, komedi, drama, seram, cinta).

- Termasuk konsert terkini, acara karpet merah yang eksklusif, berita terbaru dan banyak lagi.- Untuk maklumat lanjut, layari www.ESCnow.com sekarang.

- ESCAPE merupakan dunia hiburan peribadi korang yang boleh bawa korang kemana saje..


 

JOM tgk Lawak Ke Der di Laman Web ESCAPE <DISINI>





P/S : Laughter is the Best Medicine































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah