Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Lingham's Chillie Sauce berkonvoi :)



Assalammualaikum,


Wee ~~ korang kenal tak Lingham's . alah xkan korang x kenal kan. Lingam's and Son. 

Haaa, betul lah tue, jenama Chillie Sauce terkenal serata dunia. Baru - baru nie YY berpeluang ke Majlis  pelancaran ‘ Lingham’s Chilli Sauce To Take 100 Year Brand In A Travel Convoy Nationwide ‘ bertempat di Publika DutaMas . Gigih lepas jer interview YY ke tempat Majlis Grand niee.






Majlis mula kul 10pagi, tapi pukul 9 pagi YY dah terpacak , sampai ada sorang PR tegur YY. Media ke ?? YY kata kata lah saya blogger so dia suh YY daftar. Ingatkan awal lagi masih lum daftar. Duk tercongok lah sengsorang. Media lain lum sampai lagi. Then YY duk borak dengan Mei Sze yang akan jadi MC untuk majlis berkenaan.








Chillie Sauce Lingam's nie dah bertapak lama dalam industri makanan. Serata dunia dah ada. Sampai Mei Sze masa duk Hawaii pun duk makan sos Lingam's nie.Bermula pada tahun 1902 di Pulau Pinang dan mula terkenal di negara seperti Autralia , Belgium , Brunei , Canada , Denmark , Findland , Hong Kong , Indonesia , Jepun dan banyak lagi. YY pun suka Sos Lingham's nie sebab pedas dan sedap. Yang penting Halal.




Kereta yang akan Berkonvoi nanti.







Sebenarnya , Majlis pelancaran nie diadakan sempena konvoi yang akan di adakan di serata negeri bagi untuk memperkenalkan penjenamaan Lingam's kepada rakyat Malaysia dan kesedaran kepada generasi muda tentang kewujudan sos Lingam's jenama Malaysia. Patut bangga tau jenama Malaysia di kenali serata dunia. Sokong Produk malaysia gitueee.





Sessi Soal jawab dengan media.



So , korang apa kata try Sos Lingham's nie. Now dah ada pelbagai rasa tau seperti Bawang Putih , Halia Bawang putih , Biasa , Extra Pedas , dan Halia. Ada 5 pilihan yang korang boleh cuba, yang pasti semua pun sedap. Dan Coming soon akan ada contest di Facebook Lingham. Jangan lupa LIKE FB Lingham uolsss.




Antara Blogger yang hadir ke Majlis Pelancaran Konvoi Lingham. Alamak YY terselit pulok.




Maklumat lanjut korang boleh terjah www.lingham.com






4 comments:

  1. Salam singgah. Besarnya botol sos cili Lingam. Hee... jiha guna sos cili jenama lain. Nak juga rasa sos lingam ni. Studioous.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. halal ek YY? heeee comelnya kereta tu.. heheheee

    ReplyDelete
  3. kan best kalau dapat bawak balik sos botol besar tuh, wakaka
    setaun makan tak habis

    ReplyDelete
  4. awat tersepit sgt tu yana..
    comey la sangat dah jd nye kat gambo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah