Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

LG Fiesta di E-curve Meriah dengan kehadiran Bloggers


Assalammualaikum,

Hari tue kan nak citer lah, YY dan kengkawan bloggers berkesempatan menjoin kan diri dalam aktiviti berjimba di LG Fiesta di e-curve Damansara. Bila Blogger berkumpul, ramai pulak tue ada dekat 40 orang kot x kira bangsa , memang meriah lah kan. Happening gituee. Seronok sekali – sekala dapat berkumpul.





LG Fiesta TV84inch173



LG Fiesta nie lebih kepada untuk memperkenalkan produk – produk LG terbaru yang bakal berada di pasaran. Ada TV besar gedabak tau tak, dah macam panggung kat rumah. Hebat TV nie, dah ler besar gedabak, siap 3D lagi . Banyak kelebihan TV LG 60LA8600 yang telah digabungkan dengan set Audio BH9530TW .


Diantara Kelebihan nyaa :


Smart Control
 LG 60LA8600

Universal Control, Pointing, Wheel, Gesture, and Voice – the most convenient and advanced TV remote – Senang citer kelebihan alat kawalan nie, boleh guna suara dan boleh juga scroll macam mouse tue. Hebat kan ??




Smart Sharing



Zaman sekarang kan semua suka nak online, nak tgk facebook lah , nak tgk youtube , nak tgk twitter dan macam – macam lagi lah. So, dengan ada wifi boleh saje beronline di screen besar. Puas hati uolss.





Smart Entertainment
 LG 60LA8600

Fungsi merakam rancangan kegemaran korang. Ce bayangkan korang nak tgk citer kegemaran korang, tapi adik sibuk nak tgk cartoon. Haa, ini lah fungsi yang paling best, sebab boleh rakam rancangan korang yang tertinggal x dapat tgk tuee. Best kan ??





Comfortable 3D
 LG 60LA8600


3D World , memang semua suka lah kan. Korang rasa cam dalam citer jer kalau layan 3D kan. Ini adalah kepuasan yang terbaik dalam melayan cerita kegermaran korang dalam version 3D.





LG Fiesta TV84inch120
LG Fiesta TV84inch115LG Fiesta TV84inch118



Kesemua kecanggihan TV LG 60LA8600 bila digabungkan dengan set Audio BH9530TW . Ia adalah gabungan yang terbaik. Ibarat ombak dan pantai x dapat di pisahkan . Gitue laah. So, dengan ada nya set audio BH9530TW menonton TV buat rasa lebih teruja.


 

  • 9.1CH CINEMA SOUND
Sistem bunyi canggih yang dikeluarkan oleh 9 Speaker dan dari satu Woofer. 9 Speaker menghasilkan bunyi yang berbeza dari setiap arah, bunyi jelas dan tulen  .
 
 
  • ARAMID FIBER SPEAKER
Fiber Aramid adalah bahan tahan lasak kepada rangsangan luar yang digunakan untuk mengurangkan gangguan bunyi dan menghasilkan bunyi yang sangat jelas dan tepat.




 

*************************************************


 
Owwh, sambung citer pasal event, bukan setakat tgk TV besar gedabak tau, ada jugak games untuk bloggers dan kumpulan yang menang dah tentu lah dapat barangan LG kan. So, apa kata korang layan dulu gegambar sepanjang LG Fiesta yang YY hadirkan diri niee.


 
LG Fiesta TV84inch125LG Fiesta TV84inch132
Penerangan tentang produk LG

LG Fiesta TV84inch133LG Fiesta TV84inch137
Remote dan di tunjukan Connection antara Handphone dan TV

LG Fiesta TV84inch155LG Fiesta TV84inch156


LG Fiesta TV84inch164

YY bersama ahli kumpulan Hidayah , Jessica dan Kefli.




LG Fiesta TV84inch185

Kumpulan yang menang games di LG Fiesta



Terima Kasih Adverlets sebab sudi menjemput YY ke event LG Fiesta Yang meriah nie. Memang puas hati. Harap dapat join lagi event-event yang meriah camginie akan datang.


 
Korang kalau nak tengok Bloggers semua bergangnam Style, boleh terjah KEEK YY. Memang tiada ulang siar di mana – mana. Hanya ada di KEEK. Muhahahhaha.


 
P/S : Sape nak hadiah kan YY TV besar gedabak nie ??















1 comment:

  1. wah..bestnyer tgok produk2 LG tu....org kata produk LG pn bgus

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah