Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Ragam Anak Yang Di Tinggalkan

Assalammualaikum,



Baru – Baru nie YY kena keje luar ke Penang . Bila dapat tau , risau betul dengan anak dara . Maklum lah , sejak lahir tak pernah lagi kena tinggal lama . Tido malam pun xpernah lagi pisah . Macam – macam duk fikir dalam kepala otak .



YY kena pi 4 hari . Nasib ibu ada untuk jaga . Abahnya keje x tentu masa , so memang tak leh tinggal ngan Abah . Ibu teruja habis nak jaga cucu . Punya lah YY risau takut anak dara meragam , siap tinggal kan baju tak basuh kot . Atas nasihat ramai pihak , petua katanyaa.

Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby   Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby

Day 1 – Tok Wan ngan Pak Su bawak jalan pi Tesco . Siap beli selipar baru .




Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby   Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby

happy jer muka . Tempat fv skg memang bawah meja .





Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby

Dah mula nak berjalan sendiri . ada dalam 7 ke 8 langkah dah .




Rupa – rupanya anak dara pandai bawak diri . Macam tau – tau jer ibunya takde . Kemain behave lagi . Tak banyak ragam. Cukup time masuk tido . Dah tue , tak bangun pun nyusu . Tido sampai ke siang . Alhamdulillah , anak dara tak menyusahkan tok wan . Makan pun selera jer .

Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby     Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby

Dah seronok main , cukup masa tido plak .




Nur Qaireen Iman - Kerenah Baby

Ada jer akal cari tempat main .



Tapi , cukup 4 hari . Bila ibunya balik . Amboiiii, tak nak dah ngan tok wan . Asik nak berkepit dengan ibu jer . Orang lain nak pegang pun meraung . Balas dendam eh ibu tinggal kan lama . Nampak gaya macam boleh tinggal selalu jer . Muhahhahahaha.


A video posted by Yana Yassin (@yanayassin) on




Sayang Nur Qaireen Iman .




p/s : gambar kalau Tok Wan amik memang tak sharp . Sabor jer lah . Takpe , janji ada .








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah