Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Raku Pizza bercitarasa makanan Jepun

Assalamualaikum,



Buat peminat makanan Jepun dan Pizza . Nak habaq kat korang sekarang dah ada RAKU PIZZA gabungan makanan Jepun dan Pizza . Dengar cam pepepelik jer kan , tapi sedap uolsss . Ce korang bayangkan wasabi di jadikan sos dalam Pizza . Serius sedap wei . Walaupun rasa wasabi menyengat kat hidung .



Raku Pizza Subang




Raku Pizza sangat unik sebab korang boleh buat pilihan citarasa Pizza sendiri . Apa roti korang nak , Apa sos korang suka , Apa topping yang menambat hati , ikut suka korang lah . Raku Pizza akan menyediakan Pizza mengikut citarasa korang .



Raku Pizza Subang

Built Your Own Pizza





Pertama : Pilihan Roti Pizza Pilihan korang .

Raku Pizza Subang

Pilihan anatra Herbs , Plain & Charcoal




Kedua : Pilih sos

Raku Pizza Subang

Japanese Curry

Wasabi Mayonnaise

Teriyaki

Miso






Ketiga : Pilih Topping

Raku Pizza Subang


Raku Pizza Subang


Raku Pizza Subang




Dah siap pilih . Tunggu ajer lah Pizza korang siap . Senang kan . Harga pun berpatutan tau . Boleh makan Pizza bercitarasa Jepun ikut tekak sendiri . Ohsem woi . Saiz pulak sesedang untuk sorang makan . So, kalau datang ngan kengkawan , boleh lah rasa lain – lain Pizza nya .




Raku Pizza Subang

Sedang membuat Pilihan . Nampak tak anak dara pun sibuk nooo nak pilih gak .

Pilihan YY :

Roti Charcoal

Sos Teriyaki

Mozzarella Cheese

Soft Shell Crab

Bonito Flakes

Onsen Tamago

Extra Cheese

Grill Chicken






Akhirnya , setelah menunggu lebih kurang 10 minit . Pizza pilihan YY pun siap . Nampak yummeh sangat .




Raku Pizza Subang



Raku Pizza Subang

Sedap . Nampak tak Extra Cheese tueee .





Tapi kan , kalau korang rasa cam malas nak buat pilihan sendiri . Korang boleh jugak pilih Pizza Signature yang dah sedia ada . Pun sedap – sedap belaka . Tak Yah pepening nak pilih topping .



Raku Pizza Subang

Fujiyama Sunrice – RM 12.90
Cheese , Egg , Japanese Mayo , Okonomi Sauce , Rice Seaweed and with Choice of Chicken Sausage , Chicken Ham , Karage Chicken or Beef Pepperoni






Raku Pizza Subang

Sakurajima Lava – RM 12.90
Teriyaki Sauce , Cheese , Grill Chicken , Sweet Onion , Onsen Tamago , Japanese Mayo , Shredded Seaweed






Raku Pizza Subang

Americano Sumo – RM 12.90
Cheese , Beef Peperoni , Sweet Onion , Sweet Corn , Wasabi Mayo , Shredded Seaweed






Raku Pizza Subang

o Samurai – RM 12.90
Cheese , Karage Chicken , Sweet Onion , Okonomi Sauce , Japanese Yo , Bonito Flakes , Shredded Seaweed





Menarik kan . Bila dah rasa beberapa Raku Pizza Signature . YY suka Americano Sumo . Rasa Wasabi memang kena dengan tekak YY yang suka makan pedas . Memang lain sangat , selalu kita akan wasabi dengan sushi jer . Kali nie sia boleh jadi sauce untuk pizza .


Raku Pizza Subang




Eh citer kemain panjang . Lupa plak nak bagi tau mana Restoran Raku Pizza nie kan . Terletak di Subang ss15  , kawasan yang pelbagai makanan di jual . Kalau guna waze , cari jer Raku Pizza . Comfirm sampai depan Restoran terus .




Raku Pizza Subang

Kemain seronok anak dara dapat makan Pizza .




Raku Pizza Subang

Sempat anak dara beramah mesra dengan owner Raku Pizza



RAKU PIZZA

80, Jalan SS 15/4d,
SS15, 47500 Subang Jaya,
Selangor, Malaysia .

No Tel : +60 3-5631 2188

Business Hours:
Mon-Sunday (11am-10pm)






Intagram : @RakuPizza





P/S : Terbayang Pizza Wasabi Smile







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah