Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Aplikasi Touch dari Bank Rakyat bantu kawal perbelanjaan .

Assalammualaikum ,


Sebelum YY berkhidmat di sektor awam , dedulu YY pernah lah bekerja di sektor perbankan . Zaman tue , semua manual xde lah canggih manggih lagi . Takde lagi perbankan online . Semakin hari , dunia semakin canggih . Now days , dah ada perbankan online . Kebanyakan transaksi semuanya dihujung jari , tak perlu lagi bersusah payah nak ke kaunter bank . Xperlu membuang masa gitueee.



Korang tau tak yang Bank Rakyat sekarang dah ada aplikasi sendiri . Yang korang boleh godek – godek dekat phone jer . Download jer di Play Store atau App Store . Aplikasi yang sangat mesra pengguna . Yang penting dan paling best , ianya PERCUMA .




Aplikasi Touch dari Bank Rakyat



Aplikasi terbaharu daripada Bank Rakyat ini diperkenalkan bagi memudahkan pengguna mendapatkan informasi terkini tentang produk dan perkhidmatan Bank Rakyat. Pengenalan aplikasi akan membantu bank untuk mendidik pengguna mengenai cara pengurusan kewangan terutamanya dalam kalangan golongan muda.



Aplikasi Touch dari Bank Rakyat



Aplikasi Touch dari Bank Rakyat




Aplikasi Touch dari Bank Rakyat



Istimewanya aplikasi ini bukan sahaja bersifat mesra pengguna malah ianya bakal menjadi aplikasi pertama di Malaysia yang dibangunkan berdasarkan prinsip Syariah. Korang boleh buat budget bulanan , berapa nak simpan , berapa yang boleh dibelanjakan . Semuanya dihujung jari , siap ada report lagi .



Aplikasi yang sangat mudah , mesra pengguna . Tak perlu ada akuan Bank Rakyat pun korang leh gunakan aplikasi nie . Pilih Aplikasi “Touch” . Jom kita menajadi pengguna bijak dengan Aplikasi “ Touch” dari Bank Rakyat .



Untuk muat turun aplikasi  dan lebih information berkaitan “ Touch” sila layari : https://amanz.my/2015/07/bank-rakyat-melancarkan-aplikasi-pengurusan-kewangan-touchstyle-untuk-android-dan-ios/ .



Sila layari FB dan Twitter Bank Rakyat ( mybankrakyat) dan sebarang pertanyaan boleh hubungi talian Bank Rakyat ( 1300 80 5454 ).




P/S : Seronok kalau ada yang boleh bantu kita kawal perbelanjaan .




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah