Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

BENTO LIVE Cara Baru Hilangkan Kebosanan


STICKY POST 24 HOUR

Assalammualaikum,


Hai korang . Buat apa tue. Hari nie YY nak citer ngan korang pasal BENTO LIVE…. sebut bebetul BENTO LIVE tau . Bukan BENTO LOVE .



Apakah itu BENTO LIVE ??


Bento Live TV 100



Bento Live adalah pembekal perkhidmatan talian video yang SAH di Malaysia yang menawarkan streaming untuk video Filem, rancangan TV, Animasi, webisodes dan Trailer dari rangkaian di Amerika Syarikat, Jepun, India, Indonesia dan Malaysia. Ini adalah untuk membuat perubahan kepada industri filem oleh penonton supaya beralih daripada muat turun haram dan memastikan pembikin filem menerima pampasan terbaik yang berhak buat mereka. Setiap kali penonton menonton program di bentolive.com, kebanyakan keuntungan pergi kepada orang-orang yang bekerja keras menghasilkan karya.



Bila YY dapat tau pasal BENTO LIVE nie, memang YY teruja sebab YY memang suka menonton citer memacam. Past tue biasa lah, kekadang kat TV duk ulang – ulang kan. Kebosanan pun melanda . Senang sangat nak register , then korang boleh menonton memacam genre seperti Aksi , Seram , Drama dan Komedi . Citer dari Indonesia pun ada tau .


Bento Live TV 101Bento Live TV 102


Bento Live TV 103



Nampaaak, senang kan nak daftar . So, bila dah daftar baru leh mula menonton . Yang PENTING FREE yerr . Tak Yah nak bayar apa- apa untuk korang menonton cerita pilihan . Pilih jer apa cer yang korang rasa nak tengok . The best part is ada subtitle tau . Boleh pilih nak subtitle English atau Bahasa Melayu . Buat jer lah pilihan korang yer .



Bento Live TV 110



Salah satu citer yang menjadi pilihan YY adalah Weather Wars . Citer pasal seorang yang saintis x puas hati lalu menjadi cuaca sebagai manipulasi untuk menentang kerajaan . Memang psiko gilerrr , siap boleh buat ribut petir bagai . Habis semua musnah . Nak tahu apa jadi ngan saintis psiko tuee, korang kena lah tgk Weather Wars di Bento Live .



Bento Live TV 106

Weather Wars di BENTO LIVE


Bento Live TV 109

Boleh pilih Subtitle yang korang nak .


Diantara Kelebihan yang YY nampak bila Menonton BENTO LIVE di Laptop adalah :

1. Gambar memang cantik, sebab HD tau .

2. Ada pilihan Subtitle .

3. Takde loading Langsung, nak tengok pun tak sakit hati .

4. X de masalah pun nak ulang balik , atau lajukan. Langsung takde masalah.



Eh, kalau korang nak tau . BENTO LIVE boleh jugak di tonton jika korang ada SAMSUNG Smart TV . Memang dah sedia ada dalam Aplikasi di SAMSUNG Smart TV . Dan boleh jugak di tonton di Smartphone Samsung . Auwww, sekarang boleh menonton di mana – mana . Tak yah risau tentang kebosanan lagi . Korang boleh download jer di Samsung Apps Store .


Bento Live TV 112

BENTO LIVE di Smart TV Samsung


Bento Live TV 115

Pilih saje .


Cop jap , kalau korang daftar dan menonton BENTO LIVE sekarang ada contest tau . Contest SHARE and WIN . Senang sangat kan . Berpeluang menang 2 x Samsung Smart TV 40inci setiap bulan .



Cara nya :


1. Daftar Di BENTO LIVE

2. LIKE BENTO LIVE di Facebook Page

3. SHARE BENTO LIVE Contest Post 

4. Beritahu favourite Bento Live movie yang korang dah tgk di contest post .







Best kan , kan , kan . Jom ler reramai kita ke www.BentoLive.Com  . Jangan biarkan hidup anda di selubungi kebosanan . Hahhahaha, ayat kemain kan .


P/S : Menonton dengan penuh ketenangan .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah