Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Samsung S4 is Coming :)

Assalammualaikum,

Hai korang, peminat tegar smartphone kan. Meh nak habaq mai kat korang, tau tak yang Samsung Galaxy S4 akan muncul dipasaran. Haaa, mula lah tuee terlompat-lompat gembira sesangat. Iyerrr, betul YY x tipu. Baru-baru nie kan adalah kejutan yang berlaku di Jaya One, PJ tau. Semuanya kerana Samsung S4.











Mula-mula tue macam pelik gak, apa diorang nak buat nie eh. Siap pakai hitam, ada alat muzik siap mic bagai. Diorang nie nak buat konsert ke apa kan. Ngupernya diorang nak persembahkan lagu tema bagi Samsung S4 niee. Menarik jugak, bila teaser di buat dengan cara camginie kan. Boleh buat orang tertanya-tanya gituee.










So, camne ?? Korang suka tak nak memiliki S4 di dalam genggaman. Boleh lah nanti
 menerjah ke kedai Samsung berhampiran korang bermula 27 April 2013 .



Sementara dok fikir-fikir tu, jom layan clip ni dulu supaya bertambah teruja korang nak tunggu S4 muncul nantiiiiiiiiii....








P/S : Eheeem, ada orang nak korek tabung ke??




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah