Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Majlis Perkahwinan

Hari nie adalah majlis perkahwinan adik ku setelah bernikah pada 28 mei yang lalu,... majlis diadakan kat dewan desa rejang,... bawah flat nie jerk,... kalau buat jauh2 kang payah pulak,.. sib baik ler katering,... kalau masak sendiri mau nyer pg lagi dah kena bangun nak masak,... banyak betul nak buat persiapan untuk kawin nie yer,.... mcm2 benda nak kena sediakan,...

masa berarak,..!!!


berarak dengan diiringi kompang dan silat

pagi2 lagi dh turun pantau apa2 yang patut kat dewan,... bawak turun semua cenderahti untuk tetamu,... fuhh,..!!! sib baik ada lif,.. klu x bercinta gak arrr,...

                                        Tengah Bersanding


Berarak ke pelamin



 Family Pengantin Perempuan


kengkawan S.M.P.T imie dan ayu


Paling best,.. ramai nyer sedara-mara yang dtg,... ada yang kita x pernah jumpa dr sebelum arwah ayah meninggal,... tp berkat usaha adik lelaki ku seorang yang sanggup cari balik mana2 sedara yang terputus hubungan,... nah, hasil nyerrr,... x disangka,... tp yer lah,.. bila dh lama x jumpa,... banyak ler drama air mata,..... sedih ler,.... arwah ayah xder untuk menyaksikan hari2 bahagia nieee,....

Kengkawan pejabat,... kengkawan sekolah kita pun ada gak yang sudi hadir memeriahkan majlis,... seronok gak,.. bila dapat kumpul mcm nieee,.. tp yer lah, x dapat ler nak borak panjang sebab sibuk kan nak layan tetamu,....

*agak2 majlis sendiri macam mana ler nanti yerrr,..!!!?????





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah