Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Adik ku Bernikah !!

salam..... kali nie punyer entry tentang adikku alang @ anis telah melansungkan pernikahan nyer dengan jejaka pilihan Mohd Nazri yang berasal dari Ijok ( org jawa tueee ),..

                           nervous tunggu masa nak dinikahkan

adik tgh stanby nak jadi wali


lafaz taklik

kisah cinta diowg mmg dahsat,... bercinta 10tahun,.. kejap putus,... kejap sambung,.. kejap putus,.. kejap sambung,... tapi klu dah jodoh,.. akhirnye ke jinjang pelamin jugakkk,...

3 beradik yang comel,.. ahaksss

Dalam gembira,.. ada jugak kesayuan,... maklumler,... arwah ayah xdapat melihat anak nyer melangsungkan perkahwinan,.... jadi dengan rasa tanggungjawab,.. adik bongsuku ,.. satu2 nyer lelaki akan menjadi wali,...

Bergambar 1 keluarga




                                        bergambar ngan atuk dan nenek


                                              tema hijau,

nak dijadikan cerita,... adik punyer lah semangat nak wali,.. sekali kadi suh test nikah kan,... dia pulak yang gagap,.. penganti lelaki xder apa,.. hahahaha,.!!! masa tue,.. semua org glabah gak arr,... last2, cuba 5 kali pun x leh gak,... terpaksa ler kadi yang menikahkan,.... dengan sekali lafaz,.. sah ler adikku menjadi isteri,.. dah ler tueee,.. 2 bendul dia duk langkah,.. maklum ler,... along ngan angah nyer ntah bila nak kawin,... klu duk tggu,.. berjanggut ler jawabnyerr,..

Tapi yang paling tak tahan,... kadi nyer punyer lah panjang khutbah,... mula kat masjid kul 5ptg,... kul 6.30ptg baru selesai,.. betul punyer panjang,.... doa nyer pun pjg berjela gak,... yg paling best siap citer pengalaman dia nikah kan ramai org dan macam2 perangai,....

fuhhh,..!!! dah ler orang yg nak pasang pelamin dah sampai,... siap tunggu kat luar masjid,... hmmm,... kita hati dah x best,... adik nak nikah sekali seumur hidup,.... tp ada plak g tgh duk tggu,... tp kita buat keputusan biar ler dia tunggu,......... kita nak saksikan jugak adik nikah ,.. walaupun hati gelisah dengar bebel tuan kadi,...

selesai jer upacara,...... then bergambar,... terus kita cabut,... sian plak buat org tunggu lama,........

Org dah nikah,.. pelamin baru nak pasang kat umah,..???? biar betul,.. suspen jer,.... tunggu entry seterusnyer,... ahakssssssssssss



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah