Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

[VIDEO] Perkahwinan Blogger Broframestone dan Iera Kan



Weee ~~ Buta tatapan korang yang tak berkesempatan untuk ke Majlis Kahwin Blogger Retis Broframestone dan Iera Kan di Behrang, Perak.. Saje gegedixs buat video nie, padahal tak reti sangat pun. Tapi boleh lah. Puas hati jugak hasil pestime. Perjalanan bermula seawal pukul 10 pagi bersama Siezuka dan Nobita . Pening pale bila layan Nobita duk ngurat siezuka, nasib perjalanan selamat sampai walaupun ada sedikit kesesatan. Tak sampai 10minit pun kitaorang sampai, pengantin pun dah nak berarak. Agak awal sebab nak mengelakkan cuaca hujan, sebab time tue pun dah mendung2 semacam jer.


Ok lah, bebel panjang pulak. Layan video eh.





Korang kena tengok sampai habis video nie, sebab ada nyanyian khas dari mamat konon kacak untuk pengantin. Giler aaah, dalam malu-malu akhirnya 2 lagu dia bedal. Tahniah lah, sebab tak hujan lebat time mu nyanyi yaa :P



 P/S : Bila YY nak kawin erk?? 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah