Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

10 Cara Pikat Hati Wanita

Weee~~~rajin plak YY nak share tips dengan korang.Cara-cara nak pikat hati wanita lagik.Jinak - jinak merpati, datang dekat ia lari. Begitulah perumpamaan yang sering dikaikan dengan sikap wanita.Ada yang kata wanita sukar didekati, namun ada yang menyifatkan wanita sebagai mudah dicari jika mereka menurut hawa nafsu yang sembilan itu.Apa pun caranya, YY nak kongsi tips cara memikat gadis yang korang minat.


1.TETAP DENGAN CARA ANDA
Tak usah berpura-pura depan dirinya.Apatah lagi, jika korang terpaksa mencari identiti baru semata-mata mahu memikat dirinya.Tindakan ini sudah pasti akan menyusahkan diri korang sendiri.



2.BERTINDAK SPONTAN.
Ini kerana idea yang spontan dilihat sangat kreatif di mata seorang wanita. Ia menambahkan lagi saham.Bila keluar bersamanya,rancanglah perkara-perkara yang menarik supaya dapat memikat hatinya.


3.BERTEGAS DENGAN APA YANG KORANG LAKUKAN.
Salah satu karakter yang mungkin boleh diguna pakai ialah ketegasan korang.Jika korang menyatakan minat hendak mendampinginya,berusahalah memikatnya.Apa saja halangan perlu korang tempuhi, anggap saja sebagai mudah dan tunjukkan kesungguhan korang itu.



4.RANCANG SESUATU YANG MENARIK.
Rancanglah sesuatu apabila korang ingin keluar berdua.Jangan menunjukkan sikap kelam kabut dan tidak tentu arah. Ingat, kadangkala peluang tidak akan datang berkali-kali. Bila korang melakukan satu kesilapan bermakna korang melepaskan peluang mengenali dirinya.




5.UTAMAKAN DIRINYA.
Wanita mencari lelaki yang boleh menyayanginya sepenuh hati, menjaganya dengan baik, mencintainya dengan penuh kasih sayang.Jadi apabila korang berjaya mencuri hatinya, jagalah dengan baik.Jangan abaikan dirinya walaupun sibuk kerana apabila perasaan terluka maka korang mungkin boleh kehilangannya.




6. BERCERITA TOPIK YANG DIMINATI
Kalau dia tidak meminati bola, jangan sesekali korang bercerita tentang bola keoadanya. Ia akan hanya membisankan.Sebaliknya cuba selami apa yang diminatinya.Lebih bagus,jika gadis yang korang minat mempunyai minat yang sama dengan korang, lebih mudah berbicara.




7.MENJAGA KETERAMPILAN DIRI.
Jangan penampilan selekeh, jaga cara korang berpakaian,kekemasan rambut dan sebagainya.Ini kerana gadis yang korang nak kenal mungkin anak kepada golongan tertentu atau yang menjaga penampilan diri.
Jadi kalau penampilan korang jauh beza,maka akan dilihat sebagai satu perbezaan cara dan gaya hidup.Oleh itu korang perlu menjaga penampilan diri kerana manusia sekarang suka memandang luaran.




8.TIDAK TERLALU BERLEBIHAN-LEBIHAN
Ada pelbagai cara untuk memikat.Tapi kalau berlebihan pasti akan membosankan wanita yang korang minati.Sebaiknya sederhana dalam segala hal.Jangan terlalu berlebihan kerana korang mungkin dibenci kerana sikap itu.




9.TUNJUKKAN KASIH SAYANG
Kata orang, satu cara hendak menambat hati suami, ikat dahulu perut dan nafsunya. Itu mungkin kepada lelaki tetapai wanita?.Wanita sangat kalah dengan kasih sayang. Bila korang menunjukkan sikap mengambil berat tentang dirinya, bermakna korang sudah memikat hatinya.




10.KELAINAN DIRI
Satu lagi cara ialah dengan memperlihatkan kelainan diri korang.Memang ramai lelaki romantis tetapai adakah korang lelaki romantis berhidung belang? Kalau korang camtue bermakna korang hanya mampu menjerat wanita yang bukan baik hati budinya. Jadi tunjukkan di mana keistimewaan korang yang tiada pada lelaki lain.



So, korang yang lelaki2 idaman malaya. Moga tips ini membantu korang dapat wanita pujaan. Hati wanita kan macam kerak nasi, lelama kena air mesti lembut punya.Layaaaanssss.





Sharing Is Caring.






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

40 comments:

  1. nak tanyer la...saya sudah buat hampir kesemua tips2 yg saudari berikan tetapi ianya tak berhasil kerna perempuan itu tidak suka saya merokok...perlu kah saya berubah??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..aku memg pnah jmpa pompan xsuka rokok..kalu tengok or bau dia boleh pengsan or wat ever laj..bro kalu ko merokok..tunjuk kan aje..jujur pada dia..yg ko memg merokok...tp xda lah ko merokok dpn dia...cuma ko merokok lah bila ko xngn dia...bila ko lama ngn dia xhsap...dr situ ko beljr peln2 xhsp...kalu da rezki..dia berhnti..jujur pada wanita yg ko syg..insyallah..jodoh xkemana...jika dah trtulis untk ko...
      By@Boboiboy

      Delete
  2. @are-Ngah ::
    Hai awk,tq sbb sudi masuk blog kita. Mmg ramai gurl yg tak suka lelaki merokok. kan membahayakan kesihatan dan jugak pembaziran. Kalau awk boleh brenti merokok, why not. Bukan untuk gurl tue jer, tapi untuk diri awk jugak. X salah kita berkorban untuk org yang kita sayang selagi tidak melanggar hukum dan memudaratkan diri.

    ReplyDelete
  3. bagusssssssssssssssss entry ni ...sangat membantu =)

    ReplyDelete
  4. Nk cuba try yest la tips nie..hihi

    ReplyDelete
  5. adakah sy patot terus terang dgn dye orr sembunyi kan jew perasaan ni kozz sy tkot kalaw dye x terime je

    ReplyDelete
  6. semua diatas adalah sangat betul... :)

    ReplyDelete
  7. @apix : elok terus terang , biar lega sikit hati. Kalau dia tak trima, mungkin ada kekurangan yang boleh di betulkan. Janji kita usaha.

    ReplyDelete
  8. bagus2 semua tips nye mmm kalo pandang2 si dye dapat membantu ke untuk memikatnye

    ReplyDelete
  9. bagus2 semua tips nye mmm kalo pandang2 si dye dapat membantu ke untuk memikatnye

    ReplyDelete
  10. bagus2 semua tips nye mmm kalo pandang2 si dye dapat membantu ke untuk memikatnye

    ReplyDelete
  11. Thanks yana.. very nice tips...

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Kalau orang gemuk nak pikat seseorang perempuan yang cantek dan kurus camner....harap dapat pendapat saudari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro.. Segemuk2 mana pon ko kn..kalau tuhan dah jodoh takkan lari kemana kan?

      Delete
  15. @Bob Malay : Sebenarnya bentuk badan bukan ukuran. Yang penting hati. Kena ikhlas. Kalau kita nak sesuatu, kita kena usahakan. Tips nie tidak merangkumi untuk org kurus sahaja. Orang gemuk pun boleh. Cara kita tue sendiri, penting untuk buat hati perempuan cair. Perempuan kurus, tak semesti suka lelaki kurus. Selalu nyer, Lelaki gemuk nie ramai peminat tau. Sebab majoriti pasti seorang yang kelakar, ciri-ciri yang ada pada lelaki, hampir diminati semua wanita adalah sense of humor.

    Good Luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudari, .patut jgk kh sy hilangkn jerawat? Krna pmpuan idaman sy xska laki2 ade jerawat mcm sy? Tlg bntu sy!

      Delete
    2. Muka xpnting bro.. Hati lagi penting :)
      Cinta ni xkn dtg kalau kita xmencari.. Paras rupa bukan masalah kita sebenar nya :).

      Delete
  16. thankz......pertolongan saudari amat saya hargai....

    ReplyDelete
  17. salam..kak..cmne nk mnambah kemesraan antara saya dgn si dia..sy nmpk dye da mule mnunjuk tnda2 dye da hlg minat utk berkomunikasi ngn sy.

    ReplyDelete
  18. @Syahrul Hisyam : Sebelum nak tambah kemesraan, baik kaji dulu kenapa dia macam x minat nak berkomunikasi. Perbaiki dulu masalah komunikasi, baru boleh tambah kemesraan tue. Good Luck.

    ReplyDelete
  19. Assalam. . .ada kah berjumpa dengan ibu bapa wanita tersebut dpt mnunjukan kejujuran kita? . .kalau ya, apa yg kita perlu ckp kpd parent wanita itu? . .1 lg, mcm mana nk hilangkan nervous di hadapan perempuan?. . .

    ReplyDelete
  20. Excellent way of explaining, and nice post to obtain information
    regarding my presentation subject matter, which
    i am going to deliver in institution of higher education.
    Here is my weblog - jahitan

    ReplyDelete
  21. Macam mne nak tahu gadis ikhlas pade kita..terima kita seadanyer bkk sbb kite anak datuk kaya raya n drive nice sporty car...

    ReplyDelete
  22. Salam..yana, nama sy mael nk tnya..mcm mana pula kalu kita nk pikat kembali hati kekasih yg baru meninggalkan kita..mohon jasa baik kalau ada tip atau nasihat yg bolh membantu..thanks

    ReplyDelete
  23. Best nya tulisan awk nana

    ReplyDelete
  24. aku lagi lah buat perkara yang di atas siap dengan berterus terang lagi tapi nak wat cam ne rezeki tak de siap kena marah lagi

    ReplyDelete
  25. macam mana klau saye ni jnis pmalu??? n mcm mne klau sye tkut awek tu dh ad pkwe??

    ReplyDelete
  26. Kak cam mn yer klau awek sy duk sorg2 x balik agi sy temankan die tp die suruh sy balik....tp sy ckap sy x nk balik selagi die x balik....adakah sy salah ckap.

    ReplyDelete
  27. Kak cam mn yer klau awek sy duk sorg2 x balik agi sy temankan die tp die suruh sy balik....tp sy ckap sy x nk balik selagi die x balik....adakah sy salah ckap.

    ReplyDelete
  28. Trima ksih tips yng anda bagi sangat memberi semangt kepade sye....

    ReplyDelete
  29. Trima ksih tips yng anda bagi sangat memberi semangt kepade sye....

    ReplyDelete
  30. Tq tips yg anda bagi ni sdah bjaya kat sy..sy dah dpat wnita idaman sy.tqq..

    ReplyDelete
  31. Masa kat sekolah dulu, lelaki yang feymes ni biasanya adalah lelaki yang periang n kelakar, tapi kalau sampai tahap annoying jadi menyampah plk kn? haha


    Di sini juga ada doa >>
    Doa Pengasih, Pelembut Hati Suami Isteri Anak dan Sesiapa Sahaja

    ReplyDelete
  32. Salam.. Aku suka kt s0wg p0mpuan n.. Tp aq tk0t dy xsuka kn aq.. Aq nk wt cm na.. Aq usaha aq brd0a tp xd resp0n..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah