Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

2011 tinggal Kenangan, 2012 penuh Harapan.


Selamat Tahun Baru 2012 semuaaaaaaa,agak banyak kenangan pahit , manis , suka , duka yang YY temui sepanjang 2011. Masa berlalu dengan pantas. Kita x boleh nak pandang belakang lagi. Jadikan semua yang terjadi sebagai pengalaman yang mematangkan.

Tahun Baru jugak menunjukkan umur pun meningkat setahun lagi. Seronok sebab Sepanjang 2011, YY dapat bercuti bersama yang tersayang, berkenalan dengan kawan-kawan di dunia Blog. The best is, YY dapat penghargaan didalam kerjaya YY sekarang. Tahun 2011 nie jugak mmg sukar nak percaya sebab YY dapat banyak peluang tgk wayang free ( Pra-Tonton ) dan bertemu #retisMalaysia.


Percutian di Tahun 2011 antara nyer ke Langkawi , Korea, Kedah, Pulau pinang, Johor, Melaka ,Lumut. Woww 2012 pun dah ada plan cuti-cuti. Yeaaaah, x sabar dah. 

Langkawi - citer lanjut kat SINI

Percutian ke KOREA - Kisah Kat SINI

Selepas 5 tahun berkhidmat di Sektor Awam, Alhamdulillah.

Sambut Besday YY yang ke(ce teka ) di Chili's KLCC. - Kisah kat SINI

Sambut Besday ibu di Malaya Steamboat





Hurrrm, banyak kenangan manis jer nie. Yang pahit, YY dah transform jadi manis. Boleh ke macam tue,muhahhahaha. Xmo ingat benda yang sedih-sedih lah.


So, Selamat Tahun Baru. Moga segala Impian tercapai dan rezeki semakin murah di tahun baru ini dan dikurniakan kesihatan yang baik. AMIN.


p/s : Blog adalah tempat YY berkongsi cerita dan rasa. Harap korang semuaaa ok3 jerk.






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah