Entri Terkini Yana Yassin

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Fakta | Sebab Malaysia menang Bola Sukan SEA #EhYeke


Wee~~ sape tgk bola semalam. Mesti teruja lebih kan. YY xleh tgk arr, nebes lebih. Sanggup lagi tgk CSI kat Astro kan. Tapi masa Penalti YY tgk hokeeey !!! Masa tue pun jantung dh degup laju. Suspen jer kan. YY tgk ulasan kat Twitter jerk. Ada yang duk puji, ada gak yang duk maki-maki x puas hatu ngan pengadil lah, lines man lah. Ada jugak yang x puas hati dengan pemain sendiri. Macam2 ragam dan ayat keluar kat Twitter ( Jom lah Follow tweet YY SINI ). Muhahahah, sempat lagi promote twitter kan.




Then YY terjumpa lah status menarik kat FB. Saje nak share ngan korang semua.


" TEAM Malaysia Hebat kerana MALAYSIA ada seorang MUSLIM, ada seorang TAMIL, ada seorang GURU dan yang penting TEAM MALAYSIA ada Khairul Fahmi Che Mat yang sentiasa CERMAT menangkap Bola dan MALAYSIA juga ada Baddrol BAHTIAR yang sentiasa BERIKHTIAR menjaringkan gol dari jarak jauh :)) dan yang paling HEBAT ialah kerana MALAYSIA ada ONG ( Ong Kim Swee ) "










p/s : menarik kan status nieeee


6 comments:

  1. btol..menarik sgt..share juga le..:)

    ReplyDelete
  2. WAH..BESTKAN MEANG..!!

    xyz4mir.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. memang menariklah! pandai orang yang tulis status ni..

    ReplyDelete
  4. hahah , Y alhamdulillah untuk kemenangan malaysia , semoga timnas Indonesia and para suporter dapat memaklumi dan bersabar di karenakan kekalahan ini , tapi saya sangat bergembira sekali timnas junior umur 23 melawan timnas senior Malaysia , dan Malay sangat kelelahan mengadapi mereka ..
    iwan , indonesia bisa

    ReplyDelete
  5. terbaik malaysia!!!!
    penalti last tu mmg mndebarkn :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Yana Yassin Designed by Ms.Azhafizah